شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#نوروز#علی نصیریان

علی نصیریان نوروز در سینما می‌آید؟

علی نصیریان نوروز در سینما می‌آید؟

فیلم «نوروز» با بازی علی نصیریان متقاضی اکران نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق و به تهیه‌کنندگی محمدرضا نادری یکی از فیلم‌های بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که در روزهای آخر جشنواره رونمایی شد.

این فیلم که فضایی فانتزی دارد و هم برای مخاطب کودک و نوجوان و هم بزرگسال جذابیت‌هایی می‌تواند داشته باشد، داستان تلاش عمونوروز برای آمدن بهار است.

به گزارش ایسنا، علی نصیریان که نیمه بهمن‌ماه سالروز تولدش بود، در جدیدترین فیلمش نقش عمو نوروز را بازی کرده و همراه مهدی هاشمی که نقش فیروز را دارد، برخی ترانه‌های قدیمی نوروزی را در این آوازخوانی کرده‌اند.

سعید خانی - مدیر دفتر پخش خانه فیلم - که مسئولیت بخش این فیلم را برعهده دارد، به ایسنا گفت: با توجه به موضوع فیلم «نوروز»، برای نمایش آن در نوبت اکران نوروزی متقاضی هستیم. البته اکران نوروزی معمولا در وزارت ارشاد چیده می‌شود ولی بنا بر انچه به دفاتر پخش برای ارائه درخواست‌ها اعلام شد، ما هم متقاضی هستیم.

در «نوروز» در کنار علی نصیریان و مهدی هاشمی، شبنم مقدمی، افشین هاشمی، مهتاب ثروتی، سیاوش چراغی‌پور، علی آرا، طاها شادی‌فر و سحر حسینی هم بازی کرده‌اند.

همچنین علی بوراک سیلان یکی از بازیگران شناخته شده ترکیه هم که به واسط پخش سریال‌های ترکی برای مخاطبان ایرانی آشناست، در این فیلم بازی کرده است.

۲۴۵۲۴۵