شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

دستان بسته قرمزها در نبرد اراک

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا،
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در درحالی در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که این تیم نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی را در کادرفنی خود داشته است.
با استعفای یحیی گل‌محمدی از سمت خود سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان اوسمار ویرا دستیار وی به عنوان جانشین او معرفی شد که این موضوع با استقبال هواداران همراه نشد و حالا این نخستین و شاید مهم ‌ترین آزمون مربی برزیلی است تا ثابت کند همه در مورد او اشتباه می‌کنند.
پرسپولیس هم‌اکنون با ٣٠ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و رقابت سختی را با استقلال و سپاهان در مسیر قهرمانی خواهد داشت از همین رو شاگردان اوسمار محکوم به برد در این بازی خارج از خانه برابر شاگردان مجتبی حسینی هستند.
سرخ‌پوشان در این بازی حساس اجازه استفاده از خریدهای جدید خود از جمله عیسی آل‌کثیر، اوستون اورنوف و عبدالکریم حسن را نخواهند داشت و امید عالیشاه نیز به دلیل ۴ کارته بودن در این بازی محروم است و همین موضوع کار قرمزها را سخت تر خواهد کرد.
همچنین این تیم مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و یاسین سلمانی را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
رونمایی از پرسپولیس نسخه اوسمار؛ دستان بسته قرمزها در نبرد اراک
اوسمار در این بازی علیرضا بیرانوند را در قفس توری سرخ‌پوشان قرار خواهد داد و گئورگی گولسیانی در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی قرار خواهد گرفت و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست خط دفاعی و علی نعمتی در سمت چپ جای می‌گیرد.
در میانه میدان مسعود ریگی و سینا اسدبیگی قرار می‌گیرند و جلوتر از آنها سروش رفیعی حضور دارد. مهدی ترابی و سعید صادقی نیز دو بال این تیم خواهند بود و شهاب زاهدی در نوک پیکان حمله قرار می‌گیرد.
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک:
علیرضا بیرانوند - گئورگی گولسیانی - حسین کنعانی‌زادگان - علی نعمتی - دانیال اسماعیلی فر - مسعود ریگی - سینا اسدبیگی - سروش رفیعی - سعید صادقی- مهدی ترابی - شهاب زاهدی