شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عابر پیاده#تصادف مرگبار

تصادف مرگبار سواری پراید با عابر پیاده

تصادف مرگبار سواری پراید با عابر پیاده

در اثر حادثه تصادف سواری پراید با عابر پیاده، در بزرگراه شیخ فضل الله به جنوب عابر بی احتیاط در دم جان سپرد.

به گزارش خبرآنلاین، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سواری پراید با عابر پیاده در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله به جنوب و فوت وی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح این خبر نوشت: سرهنگ فیروز کشیر از برخورد شدید سواری پراید با عابر پیاده در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله به جنوب _سازمان آب و فوت این عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در ساعت ۰۶:۳۵ امروز خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر گفت: مقارن ساعت ۰۶:۳۵ امروز در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله به جنوب _سازمان آب یکدستگاه سواری پرایدی که در این مسیر در حال حرکت بود با عابر پیاده‌ای که بصورت غیرمجاز از عرض بزرگراه در حال تردد بوده برخورد می‌نماید.

وی ادامه داد: متاسفانه این عابر پیاده در اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می‌نماید.

سرهنگ کشیر گفت: کارشناسان پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ، به عابر پیاده بدلیل عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه و نیز به راننده پراید بدلیل عدم توجه به جلو هر یک به میزان مساوی سهم تقصیر دادند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابرین پیاده به این نکته توجه داشته باشند که بزرگراه محل تردد عابرین پیاده نیست و آنان می‌بایست از پل‌های عابر که در فواصل مختلف هر چقدر هم که به آن‌ها دور باشد و جهت تردد آن‌ها نصب گردیده استفاده نمایند.

وی همچنین به رانندگان نیز توصیه کرد در هنگام رانندگی کاملا به جلو توجه داشته و از اقداماتی که باعث حواس پرتی مانند استفاده از تلفن همراه، صحبت کردن و شوخی با سرنشینان و خوردن و آشامیدن و ... می‌گردد خودداری نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهری نباشیم.

سرهنگ کشیر افزود: همچنین رانندگان گرامی می‌بایست در حین عبور و تردد از سطح معابر تمام حواس خودرا به جلو معطوف دارند و از انجام هرگونه اقدامی که باعث بر هم خوردن حواس راننده مانند خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات و صحبت با سرنشینان است خودداری نمایند.

۴۷۲۳۶