شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#خودرو#قیمت خودرو

تخته گاز خودرو پر فروش سایپا در جاده گرانی / برای خرید این خودرو دست بجنبانید

اقتصاد تخته گاز خودرو پر فروش سایپا در جاده گرانی / برای خرید این خودرو دست بجنبانید

در این گزارش قیمت خودرو خار پر فروش داخلی را مشاهده می کنید.

قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. یکی از این عوامل، عرضه و تقاضا در بازار خودرو است. در صورتی که تقاضا برای خودروها بیشتر باشد از عرضه، قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد. عوامل دیگری مانند نرخ ارز، قیمت قطعات و مواد اولیه، تعرفه‌های وارداتی، مالیات‌ها و هزینه‌های تولید نیز بر قیمت خودروها تأثیرگذار هستند. همچنین، تغییرات در فصل‌های مختلف سال نیز می‌تواند بر قیمت خودروها تأثیر بگذارد. به طور کلی، قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی قرار می‌گیرد که هر کدام می‌توانند تأثیر مستقیم یا غیرمستقیمی بر قیمت خودروها داشته باشند.

پراید ۱۵۱ در حدود ۴ میلیون تومان گران شد و ۲۹۸ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و ۵۹۵ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار ۲ میلیون تومان کاهش یافت و به قیمت ۸۴۵ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، در بازار ۶۳۰ میلیون تومان قیمت داشت. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم بدون تغییر قیمت، ۷۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۷۵۵ میلیون تومان فروخته شد. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۷۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.