شهر خبر

اجراهای دومین روز از جشنواره موسیقی فجر

اجراهای دومین روز از جشنواره موسیقی فجر

سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر کار خود را از روز گذشته دوشنبه بیست و سوم بهمن‌ماه آغاز کرده است. در روز دوم علاوه بر یک اجرای بانوان، گروه‌هایی از تاجیکستان و ازبکستان نیز کنسرت خواهند داشت. معین زندی، مهدی احمدوند و برادان عدل‌پرور هم خوانندگان پاپ روز دوم هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از روزگذشته ۲۳ بهمن‌ماه اجراهای خود را در سالن‌های منتخب تهران آغاز کرد.

تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای بهمن، سالن کوشک باغ هنر، سالن سوره حوزه هنری و سالن میلاد مکان‌هایی هستند که برای اجرای گروه‌های حضور یافته در جشنواره موسیقی فجر امسال انتخاب شده‌اند.

در روز نخست جشنواره اولین اجرا به گروه بانوان «نهال» اختصاص داشت که در تالار وحدت روی صحنه رفت. در ادامه هم ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی محمد معتمدی، رسیتال پیانو هایک ملیکیان از کشور ارمنستان، گروه «عندلیبان» افغانستان، گروه «آوای هور» به سرپرستی سیدمحسن حسینی، گروه موسیقی «طبیب جان» به سرپرستی حسین قاسم‌زاده «فلک‌الافلاک» به سرپرستی فرشاد سیفی، گروه «ندای تفتان» به سرپرستی محمد ریگی‌پناه، گروه‌های «ری‌را» و «شمیم یاس» گروه‌هایی بودند که در روز اول جشنواره در سالن‌های تهران روی صحنه رفتند. آرون افشار، مسعود صادقلو و علیرضا طلیسچی هم خوانندگان پاپی هستند که در سالن میلاد واقع در نمایشگاه بین‌المللی و فرهنگسرای بهمن به اجرای آثارشان پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،در روز دوم از سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر، به تاریخ سه‌شنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه، گروه‌ها طبق روال جدول برنامه‌ها در سالن‌های تعیین شده اجرا خواهند داشت.

تالار وحدت

گروه بانوان «نوشه»

تالار وحدت در دومین روز اجراهای جشنواره موسیقی فجر میزبان گروه «نوشه» است که راس ساعت ۱۴:۳۰ در تالار وحدت به اجرایی برای بانوان خواهند پرداخت.

گروه هندوستان

تالار وحدت در سانس دوم خود میزبان یک گروه از هندوستان است. این گروه به سرپرستی راهیش بهارتی

به اجرای ترانه‌های راجستان خواهد پرداخت. زمان اجرای این کنسرت ساعت ۱۸:۳۰ است.

حجت اشرف‌زاده

تالار وحدت در سانس سوم، راس ساعت ۲۱:۳۰ میزبان حجت اشرف‌زاده و اعضای گروهش خواهد بود.

تالار رودکی

گروه ازبکستان

تالار رودکی واقع در بنیاد رودکی راس ساعت ۱۸:۳۰ میزبان یک گروه از ازبکستان است که به اجرای سردار سولیف و اعضای گروهش اختصاص دارد.

گروه تاجیکستان

تالار رودکی در سانس دوم خود به ساعت ۲۱:۳۰ میزبان یک گروه از تاجیکستان است. در این اجرا ابرار زوفاروف و اعضای ارکسترش هنرنمایی خواهند کرد.

اجراهای دومین روز از جشنواره موسیقی فجر

سالن سوره

سالن سوره که امسال جشنواره موسیقی فجر را میزبانی می‌کند، هر روز تا آخرین روز این رویداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان گروه‌های موسیقی است.

هنرستان موسیقی قزوین

در روز سه‌شنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه سالن سوره در سانس اول، میزبان گروه هنرستان موسیقی قزوین خواهد بود.

«هادی منتظری و سروش بخشش»/«پدرام جواده‌زاده و محمود صالحی»

سالن ۲۱:۳۰ نیز دو گروه هادی منتظری و سروش بخشش همچنین پدرام جوادزاده و محمود صالحی در دو اجرای جداگانه، قطعاتشان را اجرا می‌کنند.

فرهنگسرای ارسباران

فرهنگسرای ارسباران در دومین روز از جشنواره سی و نهم فجر میزبان دو گروه است.

وحید اسداللهی نوازنده کوبه‌ای

وحید اسداللهی نوازنده سازهای کوبه‌ای که از پیشکسوتان و اساتید موسیقی نواحی آذربایجان محسوب می‌شود و در رویدادهای مختلف به عنوان داور حضور داشته، در سانس ۱۸:۳۰ به اجرای آثارش خواهد پرداخت.

«سرنا و دهل» نوازی/«دوتارخراسان»

سانس دوم که ساعت ۲۱:۳۰ است، میزبان دو اجراست؛ یکی سرنا و دهل نوازی رمضانعلی سعیدی‌نیا و جواد کریمی و دیگری دوتارنوازی جمشید ولی‌نژاد از خراسان که هر کدام یک برنامه مستقل هستند.

کوشک هنر

کوشک هنر هم یکی دیگر از مکان‌هایی است که در یک سانس ۱۸:۳۰ میزبانی برخی گروه‌های حاضر در جشنواره امسال را به عهده دارد.

گروه «اسرا»/ گروه «سپیدار»

«اسرا» و «سپیدار» دو گروهی هستند که در سانس ۱۸:۳۰ میزبان علاقمندان موسیقی خواهند بود. لازم به یادآوری است اجراهای سالن کوشک هنر پشت سر هم و در یک سانس خواهد بود.

سالن میلاد/نمایشگاه بین‌المللی

سالن میلاد در طول جشنواره به خوانندگان پاپ و اجراهای‌شان اختصاص دارد و طی دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ اجراها را میزبانی می‌کند.

مهدی احمدوند/ آرش و مسیح

در روز دوم جشنواره به ترتیب سانس‌ها، مهدی احمدوند و برادران عدل‌پرور (آرش و مسیح) به اجرای کنسرت می‌پردازند.

فرهنگسرای بهمن

فرهنگسرای بهمن در جشنواره امسال به اجراهای پاپ اختصاص داده شده است. در دومین روز جشنواره معین زندی (معین زد) طی دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ میزبان هوادارنش خواهد بود.

۲۲۰۵۷