شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اتوبوس#واژگونی اتوبوس

واژگونی اتوبوس حادثه ساز شد/ جزئیات

واژگونی اتوبوس حادثه ساز شد/ جزئیات

شب گذشته واژگونی اتوبوس مسافربری در محور رزن به آوج باعث مصدومیت ۲۱ نفر از مسافران شد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اورژانس استان همدان اعلام کرد: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور رزن به آوج باعث مصدومیت ۲۱ نفر از مسافران شد.

ایسنا در تشریح این خبر نوشت: دکتر محمدرضا شکوهی در این باره بیان کرد: ساعت ۲۳:۳۰ دیشب -شنبه ۲۱ بهمن- به دنبال واژگونی اتوبوس در محور رزن به آوج روبروی سراوک ۲۲ نفر از مسافران این اتوبوس مصدوم شدند.

وی اعلام کرد: به محض گزارش حادثه به مرکز ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس از شهرستان های رزن، فامنین و کبودراهنگ و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل فوریت اعزام شدند.

شکوهی افزود: ۱۱ نفر از مصدومان به بیمارستان ولیعصر(عج) رزن انتقال یافتند که بعد از انجام اقدامات درمانی ۶ نفر ترخیص و چهار نفر بستری شدند و یک نفر به بیمارستان بعثت اعزام شد.

وی ادامه داد: چهار مصدوم دیگر به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فامنین اعزام شدند که همه مصدومان بعد از اقدامات درمانی ترخیص شدند.

رئیس مرکز اورژانس استان همدان خاطرنشان کرد: ۶ مصدوم هم به بیمارستان بعثت همدان اعزام شد که کلیه مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه فوتی نداشتیم، تصریح کرد: اتوبوس از همدان به سمت چالوس در حال حرکت بوده که در شهرستان رزن روبروی سراوک واژگون شده است.

۲۳۳۲۳۶