شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#امارات

عکس‌| بدشانسی دوباره قایدی؛ بازگشت ناکام باشو به امارات

عکس‌| بدشانسی دوباره قایدی؛ بازگشت ناکام باشو به امارات

مهدی قایدی می‌توانست گل زیبایی را وارد دروازه العین کند ولی ضربه او با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اتحاد کلباء در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر صفر شاگردان هرنان کرسپو به پایان رسید تا آنها در بازی برگشت، کار به مراتب راحت‌تری برای رسیدن به مسابقه فینال داشته باشند.

به گزارش ورزش سه، مهدی قایدی که به تازگی و با حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا به تمرینات اتحاد کلباء اضافه شده است، در این مسابقه کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم پای به زمین مسابقه گذاشت و می‌توانست در دقیقه 62 این دیدار یک گل زیبا را وارد دروازه العین کند که با بدشانسی مواجه شد.

1988981

1988986

پس از آنکه بازیکن العین با یک پرتاب اوت، توپ را به پارک یونگ وو، بازیکن ثابت تیم ملی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا داد، قایدی با سماجت، توانست توپ را از این بازیکن گرفته و به آندرس وومبرگر پاس بدهد که این مهاجم آرژانتینی نیز یک و دوی قایدی را جواب داد و توپ را به او سپرد.

بازیکن ایرانی کلباء که پارک یونگ وو و همچنین دارامان کوماری مدافع 19 ساله اهل مالی را پیش روی خود داشت، با یک سر توپ تماشایی، هر دو بازیکن را از جریان بازی خارج کرد و وارد محوطه جریمه شد و و با پای چپ، ضربه خود را روانه دروازه العین کرد.

1988983

1988984

شوت زیبای قایدی با فاصله زیاد از دستان خالد عیسی سنگربان العین در حال ورود به درون دروازه بود که با بدشانسی تمام به زیر تیرک افقی دروازه برخورد کرد و کمی جلوتر از خط دروازه فرود آمد و به زمین مسابقه بازگشت که در ادامه آندرس وومبرگر نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده کند و ضربه سر او به دلیل مزاحمت مدافع العین، به بیرون رفت.

1988982

1988980

قایدی که هنوز به درستی مشخص نیست چرا در بازی برابر قطر به میدان نرفت و با بدشانسی به همراه تیم ملی از دور مسابقات کنار رفت، در بازی کلباء برابر العین نیز بدشانس بود و در شرایطی که می‌توانست یک گل زیبا را به ثمر برساند، دست خالی زمین مسابقه را ترک کرد.

کلباء در نهایت و در روزی که مجیدی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، با دو گل تن به شکست داد تا کار سختی برای جبران در بازی برگشت داشته باشد.

258 258