شهر خبر

درخواست متفاوت یک امام جمعه /به یکدیگر تلفن نزنید که رای ندهید

درخواست متفاوت یک امام جمعه /به یکدیگر تلفن نزنید که رای ندهید

امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: ‌حضور مردم در مجامع سیاسی، متمم ایمان است‌.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های روز گذشته خود، با توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: بهترین و برجسته‌ترین عمل در این ماه استغفار از گناه است، ابتدا باید روح و جسم شخم زده شود و موانع یعنی گناهان برداشته شوند تا به استقبال ماه بعد برویم‌.

بنا بر گزارش ایسنا، وی هچنین با اشاره به اقدامات اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: ضربه زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور جهان بزرگترین یا یکی از بزرگترین ضربات به این سازمان است. بسیاری از انفجارها و کارهایی که انجام می‌دهند، توسط جاسوسان آن‌هاست. آماده هستیم اما باید بیشتر آماده شویم، مردم اگر جایی چیز مشکوک دیدند، مانند همیشه اطلاع‌رسانی کنند.

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: ‌حضور مردم در مجامع سیاسی، متمم ایمان است‌، این همه کار انجام شده و چند خطا هم شده است، افراد را دلسرد نکنید، به یکدیگر تلفن نزنید که رای ندهید.

موسوی‌فرد با بیان اینکه آنچه این انقلاب را حفظ کرده، جامه ایمانی است، گفت: از سرنوشت حکومت علوی عبرت بگیریم، مردم صحنه را خالی کردند. اکنون هم دشمنان می‌خواهند با تبلیغات سوء و بمباران ناامیدی، که شب و روز انجام می‌دهند، این کار را انجام دهند.

2727