شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#نیروی هوایی ارتش#کارکنان

پیام امیر حیدری به فرمانده نیروی هوایی ارتش

پیام امیر حیدری به فرمانده نیروی هوایی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش نوزدهم بهمن ماه، روز نیروی هوایی را به فرمانده نیروی هوایی ارتش و کارکنان این نیرو تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در پیام امیر سرتیپ کیومرث حیدری خطاب به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی آمده است: « فرارسیدن نوزدهم بهمن ماه، سالروز گرامی‌داشت دلاوری، غیرت و ولایت‌مندی نیروی هوایی ارتش را به شما و تمامی کارکنان نیروی هوایی ارتش تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

آنگونه که ایسنا روایت کرده بدون شک این روز فرخنده که یادآور بیعت همافران با امام راحل (ره) و نمادی از خاکساری آنان در برابر رهبری درخشان ایشان در پیروزی بر طاغوت و شکست توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی است، نشان افتخاری بر سینه و سند متقنی از ایمان شما به اسلام و رهبری داهیانه و مثال‌زدنی امامین فرزانه و خردمند انقلاب اسلامی است.

نوزدهم بهمن ماه، یادآور فداکاری‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه‌ شما برای حفظ امنیت و پاسداری از مرزهای هوایی کشور و پایداری شما در راه تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نیروی هوایی ارتش، نقش بسیار مهمی در تضمین امنیت کشور داشته و همواره به دفاع از تمامیت ارضی و امنیت ملی می‌اندیشد.

ضمن گرامی‌داشت این روز تاریخی و مهم، با نثار خالصانه‌ترین درودها بر روح پر فتوح حضرت امام خمینی (ره) و تقدیم عمیق‌ترین احترامات و ارادت‌ها خدمت فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و ارواح طیبه شهدا و جان‌باختگان راه سرفرازی اسلام و اقتدار میهن اسلامی، فرارسیدن روز نیروی هوایی، ایام‌الله مبارکه فجر و همزمانی آن با مبعث رسول مکرم اسلام (ص) را به شما همکار گران‌قدر و تمامی کارکنان پایور و وظیفه‌ تابعه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال، سلامت، موفقیت و توفیقات روزافزون در جهت ارادت به امام عصر (عج)، خدمت به نظام اسلامی و آحاد مردم شریف ایران را مسئلت می‌کنم.»

27218