شهر خبر

قلعه نویی با نوزده مردود شد!

قلعه نویی با نوزده مردود شد!

تیم ملی قطر اولین شکست تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران با شکست 3-2 مقابل قطر از رسیدن به فینال جام ملت های آسیا باز ماند. شکست در مقابل قطر علاوه بر این که شانس صعود به فینال را هم از ایران گرفت یک رکورد خوبِ امیر قلعه‌نویی را هم از بین برد. این شکست اولین شکست تیم ملی ایران با هدایت قلعه‌نویی در دورِ جدید حضور این سرمربی روی نیمکت تیم ملی بود.

تا پیش از این بازی، ایران در 18 بازی با سرمربیگری قلعه‌نویی 15 برد و 3 تساوی به دست آورده بود. ایران با قلعه‌نویی پس از تساوی در بازی اول مقابل روسیه، تیم‌های کنیا، افغانستان، قرقیزستان، ازبکستان، بلغارستان، آنگولا، اردن، قطر و هنگ کنگ را شکست داد و سپس با ازبکستان در تاشکند تن به تساوی دو بر دو داد.

قبل از جام ملت‌ها هم تیم ملی با هدایت قلعه‌نویی موفق شد تیم‌های بورکینافاسو و اندونزی را شکست بدهد. در جام ملت‌ها هم تیم ملی مقابل فلسطین، هنگ کنگ و امارات پیروز شد. سپس با سوریه به تساوی رسید و در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد و بعد هم ژاپن را از سر راه برداشت.

روند شکست ناپذیری تیم ملی با قلعه‌نویی تا امروز و بازی نوزدهم ادامه داشت و بالاخره تیم ملی قطر موفق شد اولین شکست ایران با هدایت قلعه‌نویی را رقم بزند. به این ترتیب تعداد بازی‌های بدون شکست تیم ملی با این سرمربی به عدد 20 نرسید.

257 251