شهر خبر

سعید عزت‌اللهی:قطر را می‌بریم تا دل مردم شاد شود

سعید عزت‌اللهی:قطر را می‌بریم تا دل مردم شاد شود

عزاللهی نماینده ایران در نشست خبری پیش از بازی با قطر بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ابتدا جا دارد از کشور قطر به خاطر برگزاری این جام تشکر کنم که بعد از جام جهانی این تورنمنت را برگزار کردند. جا دارد به خاطر صعودشان به نیمه‌نهایی تبریک بگویم. قطر به خاطر امتیاز میزبانی و مدافع عنوان قهرمانی بودن،‌ انگیزه بالایی دارد. ما کاملا به آنها احترام می‌گذاریم و می‌دانیم بازی سختی خواهیم داشت.

ما دوره قبل هم به نیمه‌نهایی رسیدیم و می‌دانیم این مرحله چقدر سخت است. بازی ژاپن با همه شیرینی‌ای که داشت برای ما تمام شده و ما فردا می‌خواهیم با تمام وجودمان مقابل قطر بازی کنیم و برای مردممان بجنگیم و موجبات شادی را فراهم کنیم.

چند مورد وجود دارد. اول زمان استراحت که به بازیکنان فشار زیادی وارد کرد و کار بازیکنان و کادر پزشکی را سخت کرد و نکته بعدی، برای ما علامت سوال است که چرا داور عرب برای بازی گذاشتند؟ این عجیب است چون قطر یکی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است.

اینها مواردی است که ما انتظارات بیشتری داشتیم و امیدواریم در آینده به آن فکر شود. با این حال ایران دارای یک کادر حرفه‌ای است که با تمرکز کامل وارد زمین می‌شود و هدف ما پیروزی مقابل قطر و شاد کردن دل مردممان است.

251 251