شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#فروش ویژه#پیش فروش#قیمت

پیش فروش ویژه این خودرو لوکس/ با کمتر از ۱ میلیارد خودرو لاماری بخرید

اقتصاد پیش فروش ویژه این خودرو لوکس/ با کمتر از ۱ میلیارد خودرو لاماری بخرید

از متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و در قالب پیش فروش عادی با قیمت علی الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ لغایت پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما اقدام نمایند.

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

به  استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز  این شرکت می رساند  ؛ پیرو پیش ثبت نام  نوبت دوم عرضه  خودرو لاماری  ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد  نسبت به فراخوان متقاضیان محترم  (تعیین شده در سامانه مذکور)  اقدام نماید.

بدین منظور از متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت  تکمیل فرایند ثبت نام  و در قالب پیش فروش عادی  با قیمت علی الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰  روز کاری از   ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸  لغایت پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ به صورت  اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش ” استعلام نوبت دهی” نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

شرایط پیش فروش لاماری:

پیش-فروش-لاماری