شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#عسل

لیست قیمت انواع عسل در بازار / بهترین های بازار را بشناسید + جدول

اقتصاد لیست قیمت انواع عسل در بازار / بهترین های بازار را بشناسید + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت انواع عسل در بازار پرداختیم.

عسل خواص بسیاری دارد، از جمله ضد باکتریایی بودن، تسکین التهابات، افزایش انرژی، و حتی کمک به بهبود سیستم ایمنی. همچنین، ممکن است در بهبود زخم‌ها و سوختگی‌ها نیز مؤثر باشد. اما مصرف زیاد عسل ممکن است به دلیل شیرینی آن، مشکلات مانند افزایش وزن را ایجاد کند و در برخی افراد ممکن است حساسیت ایجاد کند. همچنین، به علت وجود قارچ بوتولینوم در برخی انواع عسل، کودکان زیر یک سال نباید عسل مصرف کنند. قیمت عسل نیز به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله نوع گل‌هایی که زنبورها از آن‌ها شیرینی جمع می‌کنند، منطقه تولید، روش جمع‌آوری و پردازش عسل، و نوع بسته‌بندی. همچنین، عوامل اقتصادی مانند تغییرات قیمت شکر و تورم نیز می‌تواند بر قیمت عسل تاثیر بگذارد. به طور کلی، عسل با کیفیت بالا و خالص با قیمت بالاتری همراه است.

قیمت دو کیلو عسل ویژه چهل گیاه ده مبلغ ۵۱۹,۹۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت یک و نیم کیلو عسل طبیعی آذرکندو مبلغ ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

قیمت انواع عسل

نام محصول

مقدار

قیمت / تومان

عسل طبیعی آذرکندو  ۱.۵ کیلوگرم
۵۱۹,۹۰۰
عسل ویژه چهل گیاه ده ۲۰۰۰ گرم
۴۹۵,۰۰۰
عسل مرکبات اورازان ۹۶۰ گرم
۵۴۵,۰۰۰
عسل ارگانیک گون اکسیر ۹۰۰ گرم
۴۳۵,۰۰۰
عسل ممتاز کوهدشت ۳۰۰۰ گرم
۱,۷۸۱,۲۵۰
عسل آویشن فروردین ۱۳۵۰ گرم
۱,۱۹۵,۰۰۰

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.