شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مازندران#نمایشگاه

بمب تجاری رامسر عمل کرد / گردهمایی بزرگ فعالان صنعت ساختمان برای اولین بار در غرب مازندران

صنعت بمب تجاری رامسر عمل کرد / گردهمایی بزرگ فعالان صنعت ساختمان برای اولین بار در  غرب مازندران

اولین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته رامسر افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته رامسر امروز ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور امینی شاد شهردار رامسر، نعمتی معاونت عمران فرمانداری رامسر، نجفی بنیانگذار مجموعه تله کابین رامسر و سایر مقامات و مسئولان و همچنین فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی تله کابین رامسر برگزار شد.

مجموعه های فعال در حوزه صنعت ساختمان کشور و همچنین نماینده شرکت های خارجی آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های شیرآلات ساختمانی، لوله اتصالات، مصالح پایه، درب ضد سرقت، آسانسور و بالابر، روشنایی و نورپردازی و... را از امروز تا ۱۵ بهمن ماه در محل مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی تله کابین رامسر به نمایش گذاشته اند.

عبور از سنتی سازی به صنعتی سازی در حوزه صنعت ساختمان

علی امینی شاد شهردار رامسر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه و در گفتگو با خبرنگار تیتر کوتاه بیان داشت: رامسر یک موقعیت خدادادی فوق العاده از نظر منابع طبیعی دارد که به همین واسطه این شهرستان پرچمدار یکی از مهم ترین شاخص های زیست محیطی در دنیا است.

شهردار+رامسر

وی در ادامه به ظرفیت مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی تله کابین رامسر اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که چنین فضایی با همت سرمایه گذار بخش خصوصی ایجاد شده است. این فضا امکان برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در سطح بین المللی را هم دارد. به عقیده من برای شخصیت‌بخشی به شهرها باید به زیرساخت ها توجه ویژه داشته باشیم. خوشبختانه فضای برگزاری این نمایشگاه زیرساخت لازم برای برگزاری انواع رویدادهای نمایشگاهی را دارا است.

شهردار رامسر در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری اولین نمایشگاه صنعت ساختمان در این مرکز اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی برگزاری این رویداد عبور از سنتی سازی به صنعتی سازی در حوزه صنعت ساختمان است. خوشبختانه این موضوع در این نمایشگاه ملموس بود و ما شاهد نمایش تکنولوژی های به روز ایران و سایر کشورهای جهان بودیم.

امینی شاد با بیان اینکه تکنولوژی روز دنیا با سرعت در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: کارفرماها، مهندسان و فعالان حوزه صنعت ساختمان کشور از سراسر ایران می توانند از این رویداد بازدید کرده و از نزدیک شاهد پیشرفت فعالان این حوزه در بخش های مختلف باشند.

وی همچنین گفت: خوشبختانه امروز استقبال خوبی از این نمایشگاه به عمل آمد و ما اطمینان داریم که در روزهای آینده نیز شاهد حضور بازدیدکنندگان از شهرها و استان های همجوار خواهیم بود. با توجه به ظرفیتی که فرودگاه رامسربرای این شهرستان ایجاد کرده است تولیدکنندگان می توانند با حضور در این رویداد دستاوردها و تولیدات خود را به سایر استان های کشور نیز ارسال کنند.