شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین

با چقدر دارایی می توان بیت کوین خرید؟

ارز دیجیتال/قیمت ارز دیجیتال/قیمت بیت کوین

طرح ماینینگ خرد داراماینر راهی برای مشارکت افراد در استخراج بیت کوین بدون نیاز به خرید و نگهداری از ماینر خود است. به این افراد اجازه داده می‌ شود منابع استخراج را از یک مرکز داده از راه دور اجاره کنند.

اقتصاد با چقدر دارایی می توان بیت کوین خرید؟

طرح ماینینگ خرد داراماینر راهی برای مشارکت افراد در استخراج بیت کوین بدون نیاز به خرید و نگهداری ماینر خود است. این به افراد اجازه می دهد منابع استخراج را از یک مرکز داده از راه دور اجاره کنند، جایی که تجهیزات استخراج توسط یک ارائه دهنده شخص ثالث میزبانی و اداره می شود.

ویژگی های طرح ماینینگ خرد داراماینر:

1. حداقل سرمایه: ماینینگ خرد داراماینر روشی قابل دسترس برای تمامی افراد با هر میزان سرمایه ای فراهم می کند تا بدون نیاز به خرید و نگهداری سخت افزار گران قیمت، در استخراج بیت کوین شرکت کنند.

2. کارایی هزینه: با استفاده از طرح ماینینگ خرد داراماینر، افراد می توانند از هزینه های اولیه خرید تجهیزات استخراج و هزینه های جاری مربوط به برق، سرمایش و نگهداری جلوگیری کنند.

3. انعطاف‌پذیری: ماینینگ خرد داراماینر امکان انعطاف‌پذیری را از نظر میزان قدرت هش که می‌توان خریداری کرد، فراهم می‌کند و آن را هم برای سرمایه‌گذاران در مقیاس کوچک و هم برای سرمایه‌گذاران در مقیاس بزرگ مناسب می‌سازد.

4. تخصص فنی: ماینینگ خرد، نیاز افراد به داشتن دانش فنی عمیق در مورد سخت افزار و نرم افزار استخراج را از بین می برد، زیرا داراماینر جنبه های فنی را مورد توجه قرار می دهد.

5. اطمینان: شرکت داراماینر اولین پلتفرم قانونی ماینینگ در ایران است که توانسته است با عقد قرارداد های بین المللی با بزرگترین فارم ماینینگ روسیه، سود سرمایه گذاران خود را تضمین نماید.

6. سوددهی: در حال حاضر با فرض ثابت بودن قیمت بیت کوین و درامد ماینر ها سود سرمایه گذاری در طرح ماینینگ خرد داراماینر حدود 6.5 درصد دلاری است.

7. بازگشت سرمایه: در پایان قرارداد درصورتی که سرمایه گذاران قصد تمدید قرارداد را نداشته باشند؛ می توانند 80 درصد سرمایه اولیه خود را بازپس گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سرمایه گذاری در طرح ماینینگ خرد میتوانید با مشاوران داراماینر تماس حاصل فرمایید.

منبع: اقتصادآنلاین