شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#قیمت

قیمت نجومی بلیت برنامه دو رپر ایرانی سوژه شد + جدول

تبلیغات قیمت نجومی بلیت برنامه دو رپر ایرانی سوژه شد + جدول

خبر برگزاری سمینار دو رپر مطرح ایرانی در تهران با موضوع موفقیت، سوژه کاربران شبکه های مجازی شد. قیمت نجومی بلیت های این برنامه، مسئله ای است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

فروش بلیت کنسرت و سمینارهای افراد مشهور یک صنعت پر درآمد و مهم در صنعت موسیقی است. کنسرت‌های هنرمندان مشهور معمولاً مورد استقبال اکثریت قرار می‌گیرند و بلیت‌های آنها به سرعت به فروش می‌رسد. این موضوع می‌تواند به واسطه شهرت هنرمند و همچنین تقاضای بالای طرفدارانش باشد. استفاده از روش‌های تبلیغاتی هوشمندانه، ایجاد محدودیت در تعداد بلیت‌ها و استفاده از سیستم‌های آنلاین برای خرید بلیت می‌تواند بازار فروش بلیت‌ها را تنظیم کند.

اگر به سایت ایران کنسرت مراجعه کنید با آگهی همایش صبح بخیر تهران مواجه می‌شوید. قیمت بلیت این سمینار از ۵ میلیون تومان تا ۱۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. مهراد مستوفی معروف به هیدن و محمدرضا شایع دو رپر هستند که قرار است در این سمینار در رابطه با موفقیت صحبت کنند. این سمینار که مجری طرح آن «حمیدرضا جعفری» است به همت «هیلاج» برگزار می‌شود و سالن ضرغام تهران، میزبانی از این دو چهره محبوب موسیقی را برعهده دارد. سمینار مشترک «هیدن» و «شایع» ۱۲ بهمن‌ماه از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود.

مسلما میزان شهرت این افراد و تعداد طرفدارانشان بر قیمت بلیت کنسرت‌ها و سمینارهایشان تاثیرگذار است، اما در مقایسه با قیمت بلیت کنسرت سایر هنرمندان پیش کسوت و به نام این کشور، چنین قیمت هایی گاها عجیب و نجومی به نظر می‌رسد.

برگزاری-سمینار

قیمت-بلیت