شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#جدید#قیمت

قیمت جدید انواع قفل فرمان خودرو + جدول

خودرو قیمت جدید انواع قفل فرمان خودرو + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت جدید انواع قفل فرمان خودرو پرداختیم.

ایمنی خودرو یکی از مهم ترین مسائلی است که همه دارندگان خودرو همواره به آن توجه دارند. استفاده از قفل فرمان خودرو یکی از راه های افزایش امنیت ضد سرقت خودرو است.

به همین دلیل بسیار مهم است که بهترین قفل فرمان را برای ماشین خود خریداری کنید تا بتوانید ایمنی آن را تضمین کنید. بسیاری از افراد در هنگام خرید خودرو نیز سعی میکنند که با کیفیت ترین قفل فرمان خودرو را خریداری کنند.

کارکرد قفل فرمان به گونه ای است که از جابه جا شدن خودرو جلوگیری می کند. به عبارتی مانع خوبی برای چرخش فرمان است. توجه نمایید که هنگام استفاده از این ابزار، باید آن را به طور کامل به فرمان چفت نمایید.

بهترین حالت برای استفاده از این محصول به این صورت است که یک قسمت آن به سمت چپ و پایین قرار بگیرد. همچنین سمت دیگر آن به سمت بالا و قسمت راست قرار بگیرد.توجه داشته باشید که هر دو سمت آن به شیشه ماشین چسبیده باشند.

لازم است بدانید که لزوماً استفاده از قفل فرمان خودرو به طور صد در صد نمی تواند از سرقت اتوموبیل شما جلوگیری کند. اما تا حد زیادی این قابلیت را دارد تا از سرقت سریع و آسان خودروی شما جلوگیری نماید. همچنین تجهیزات دیگری مانند دزدگیر و قفل پدال وجود دارند که به منظور حفظ ایمنی خودروها استفاده می شوند. قفل فرمان و پدال از رایج ترین انواع این وسایل هستند که جهت افزایش ایمنی اتوموبیل کاربرد دارند.

در ادامه قیمت قفل فرمان خودرو را باهم مورد بررسی قرار می دهیم.

قفل فرمان ایکس لاک مدل چنگکی

مدل قیمت
۶۶۰,۰۰۰

تومان

قفل فرمان خودرو لوکمس مدل LM-۲۱

۳۹۰,۰۰۰

تومان

قفل فرمان مدل A.B۶۰۹۶

۵۱۸,۰۰۰

تومان

قفل فرمان خودرو مدل F-۲۲

۳۴۳,۰۰۰

تومان

قفل فرمان مدل شبکه کد A-۲۱۱

۶۹۰,۰۰۰

تومان

قفل فرمان اسپارکو مدل z۶۰۹۶

۸۵۵,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.