شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#پرفروش#خودرو

قیمت کارخانه خودرو پرفروش سایپا افزایش یافت + جرئیات

اقتصاد قیمت کارخانه خودرو پرفروش سایپا افزایش یافت + جرئیات

سایپا با ارسال دعوت‌نامه برای متقاضیان خرید کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه، قیمت جدید این خودرو را اعلام کرد.

خودروی کوییک یکی از محصولات شرکت سایپا است که در دسته خودروهای شهری و کوچک قرار می‌گیرد. این خودرو با طراحی جذاب و مدرن، موتور قدرتمند و مصرف سوخت کم، به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای شهری در بازار خودرو جهان شناخته می‌شود. کوییک دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای چهار نفر مناسب است. همچنین، این خودرو دارای امکاناتی مانند سیستم صوتی با کیفیت، است. به طور کلی، خودروی کوییک با قیمت مناسب و امکانات بالا، یکی از گزینه‌های مناسب برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی کوچک، اقتصادی و با کیفیت هستند.

سایپا با ارسال دعوت‌نامه برای متقاضیان خرید کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه، قیمت جدید این خودرو را اعلام کرد. براساس دعوت‌نامه‌های ارسال‌شده، قیمت کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه ۲۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. پیش‌ازاین تیپ استاندارد کوییک S حدود ۲۸۸ میلیون تومان قیمت داشت. به عبارت دیگر، اکنون قیمت هاچ‌بک سایپا حدود شش میلیون تومان افزایش یافته است. این خودرو در بازار ۳۹۴ میلیون تومان قیمت دارد؛ بنابراین سایپا با افزایش قیمت آن، فاصله میان نرخ بازار و کارخانه کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه را به ۱۰۰ میلیون تومان کاهش داده است.

افزایش-قیمت-کوییک-اس

فراخوان تکمیل وجه برای متقاضیان کوییک اس

سایپا علاوه بر اعلام قیمت جدید کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه، دعوت‌نامه تکمیل وجه این خودرو را نیز برای متقاضیان اعلام کرد. براساس این شرایط، افرادی که مدتی قبل اقدام به پیش‌خرید کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه کرده بودند، اکنون باید مابقی وجه آن را به حساب سایپا واریز کنند. این مبلغ در دعوت‌نامه‌های ارسال‌شده ۱۲۹ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان اعلام شده است. مشتریان تا روز ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند نسبت به پیش‌خرید کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه اقدام کنند. موعد تحویل خودروها نیز ۹۰ روز پس از تکمیل وجه اعلام شده است.

کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه درواقع همان کوییک S‌ سابق است که الزامات جدید سازمان استاندارد به آن اضافه شده. این خودرو پیش‌ازاین با نام کوییک S‌ تیپ DA‌ شناخته می‌شد. افزودن چراغ‌های دی‌لایت و پوزیشن‌لایت ازجمله تغییرات این خودرو نسبت به کوییک S‌ ساده بودند. این خودرو ۲۸۱ میلیون تومان قیمت داشت. مدتی بعد سایپا سنسور پایش فشار باد تایرها و سیستم کنترل پایداری را به این خودرو افزود و محصول خود را کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه نام‌گذاری کرد. قیمت این خودرو نیز به ۲۸۷ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان افزایش یافت که اکنون مجدداً شاهد افزایش قیمت آن هستیم.