شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#لاریجانی#آیت الله

علی لاریجانی ۲ پیام جدید صادر کرد

علی لاریجانی ۲ پیام جدید صادر کرد

علی لاریجانی با ارسال پیام هایی جداگانه درگذشت آیت الله نمازی عضو خبرگان رهبری و آیت الله ارومیان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت آیت الله نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و آیت الله حاج شیخ علی ارومیان، علی لاریجانی در پیام هایی جداگانه تسلیت گفت. متن پیام ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت روحانی پارسا و مجاهد، حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی رضوان الله تعالی علیه، نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کاشان، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان در زمره یاران انقلاب از دوران مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی و از شخصیت های خدوم نظام اسلامی بودند که علاوه بر ایفای مسئولیت های گوناگون از جمله در منصب دادستانی کل کشور، به عنوان عالمی مردمی و مهذب، همواره در جهت تحکیم شعائر دینی، ترویج معارف اهل بیت علیهم‌السلام و تربیت طلاب و شاگردان اهتمامی شایسته داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به رهبر معظم انقلاب ، حوزه های علمیه ، مردم شریف استان های بوشهر و اصفهان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم، برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر و اجر مسئلت دارم.

دفتر دکتر علی لاریجانی

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

رحلت آیت الله حاج شیخ علی ارومیان،، عالم پارسا و مجاهد و پدر سه شهید والامقام، موجب اندوه و تألم فراوان شد.

این روحانی جلیل القدر و اسوه ایثار و صبر ، همه عمر پربرکت خود را با کمال زهد و وارستگی در راه نشر معارف اهل بیت(ع)، مبارزه برای پیروزی انقلاب و خدمت به نظام اسلامی مصروف داشت و در مسئولیت های گوناگون از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، منشأ آثار و برکات فراوان گردید .

اینجانب این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب ، حوزه های علمیه، روحانیت معزز و مردم شریف استان آذربایجان شرقی به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال علوّ درجات و رحمت واسعه اش را برای روح مطهر این عالم ربانی مسألت نموده، امید دارم که ایشان را با فرزندان شهیدش محشور فرماید.

علی لاریجانی

۲۷۲۱۸