شهر خبر

پیش بینی تریدر معروف / قیمت این ۴ ارز دیجیتال افزایش می یابد

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت اینجکتیو

به گفته ProfessorAstrones، اس‌ای‌آی و فِچ ممکن است به کف قیمتی خود رسیده باشند، در حالی که فانتوم و اینجکتیو می‌توانند از کانال نزولی خود خارج شوند.

اقتصاد پیش بینی تریدر معروف / قیمت این ۴ ارز دیجیتال افزایش می یابد

یکی از تریدرهای معروف ارز دیجیتال با نام مستعار ProfessorAstrones در توییت جدید خود ادعا کرده که رمزارزهایی همچون اس‌ای‌آی (SEI)، فانتوم (FTM)، فِچ (FET) و اینجکتیو (INJ)، شانس بالایی برای رشد قیمت در چند هفته آینده دارند.

به گفته ProfessorAstrones، اس‌ای‌آی و فِچ ممکن است به کف قیمتی خود رسیده باشند، در حالی که فانتوم و اینجکتیو می‌توانند از کانال نزولی خود خارج شوند.

اس‌ای‌آی

اس‌ای‌آی روز گذشته تمام زیان‌های خود در هفت روز گذشته را جبران کرد و قیمت آن بیش از ۴٫۵ درصد افزایش یافت. با این حال، سیگنال‌های نمودار ۴ ساعته این رمزارز نشان می‌دهند که شکستن مقاومت ۰٫۶۸ دلاری کار دشواری است.

اما نموداری که ProfessorAstrones به اشتراک گذاشته، نشان می‌دهد که یک حمایت قوی در ۰٫۶۳ دلار شکل گرفته است. بنابراین، اگر گاوها فشار خرید را افزایش دهند، SEI ممکن است مقاومت مذکور را شکسته و هدف بعدی آن، سطح ۰٫۸۰ دلار باشد.

با این حال، اندیکاتور باندهای بولینگر (BB) نشان می‌دهد که نوسانات ضعیف شده است. اگر این وضعیت ثابت بماند، صعود قیمت SEI می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

نمودار کندل ۴ ساعته SEI/USD.

نمودار کندل ۴ ساعته SEI/USD.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که شتاب خرید افزایش یافته است. اگر فعالان بازار بتوانند مومنتوم صعودی را حفظ کنند، SEI می‌تواند برای یک پامپ قیمتی آماده شود.

فانتوم

نمودار روزانه FTM/USD حرکت صعودی قوی را می‌دهد. قیمت FTM به ۰٫۳۸ دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش ۶٫۷۶ درصدی آن در روز گذشته است.

در همین حال، میانگین متحرک نمایی ۹ روزه (آبی) به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (زرد) حرکت کرده است. با وجود پیش‌بینی یک روند نزولی کوتاه‌مدت در این شرایط، قیمت FTM به بالاتر از هر دو میانگین متحرک افزایش یافته که نشان می‌دهد این سوگیری نزولی می‌تواند به زودی خنثی شود.

اگر خرس‌ها شکست بخورند، قیمت FTM ممکن است طی چند هفته آینده به سمت هدف ۰٫۵۵ دلار حرکت کند.

نمودار کندل روزانه FTM/USD.

نمودار کندل روزانه FTM/USD.

فِچ

در نمودار روزانه FET/USD، به نظر می‌رسد که گاوها از خستگی فروشندگان سود می‌برند. این موضوع، قیمت را به ۰٫۶۲ دلار رسانده است. با این حال، قیمت FET از سطح ۰٫۶۳ دلار رد شد.

طبق نمودار زیر، شاخص مکدی (MACD) فِچ به منفی ۰٫۰۰۱۸ کاهش یافته که حاکی از یک حرکت نزولی برای FET است. اگر شرایط به نفع خرس‌ها ادامه یابد، قیمت فِچ ممکن است تا ۰٫۵۷ دلار کاهش پیدا کند.

اما در این صورت هم، فرصتی برای معامله‌گران ایجاد خواهد شد تا بتوانند قبل از افزایش احتمالی، فِچ را با قیمت پایین خریداری کنند.

در همین حال، شاخص جریان پول (MFI) نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال ورود به بازار فِچ هستند. اگر روند صعودی شاخص MFI افزایش یابد، قیمت FET در یک سناریوی بسیار صعودی می‌تواند تا ۰٫۷۵ دلار صعود کند.

نمودار کندل روزانه FET/USD.

نمودار کندل روزانه FET/USD.

اینجکتیو

قیمت اینجکتیو شروع به حرکت به سمت ۴۰ دلار کرده بود. با این حال، روند افزایشی آن در سطح ۳۷٫۵۰ متوقف شد که نشان می‌دهد ممکن است در مسیر بریک آوت این رمزارز، موانعی وجود داشته باشد.

در این میان، قرار داشتن شاخص RSI در سطح ۶۳٫۰۳ نشان از حضور خریداران در بازار دارد. اگر خریداران همچنان بر فروشندگان برتری داشته باشند، قیمت INJ ممکن است از ۳۷٫۵۰ دلار عبور کرده و ۱۰ درصد دیگر هم رشد کند.

علاوه بر این، نوسانگر مهیب (AO) هم به محدوده مثبت رسیده که حاکی از افزایش مومنتوم صعودی برای اینجکتیو است.

نمودار کندل ۴ ساعته INJ/USD.

نمودار کندل ۴ ساعته INJ/USD.

از جنبه نزولی نیز، قیمت INJ ممکن است به ۳۳ دلار کاهش یابد. اما شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند که این سناریو بعید به نظر می‌رسد.

 

منبع: رمزارز نیوز