شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری#قیمت خودرو#سامانه یکپارچه

خبر فوری برای جانبازان / زمان ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

قیمت روز خودرو / قیمت خودرو / فروش خودرو

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد که مهلت ثبت نام خودرو برای جانبازان به میزان ۷۰ درصد، در سامانه یکپارچه فروش خودرو تا فردا تمدید شده است.

اقتصاد خبر فوری برای جانبازان / زمان ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

با اعلام زمان مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان تمدید شد.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، گفت: جانبازان ۷۰ درصد از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ فرصت داشتند در سامانه یکپارچه فروش خودرو جانبازان به نشانی janbazan.saleauto.ir مراجعه و ثبت نام کنند که این فرصت تا فردا تمدید شده است.

وی گفت: در این مرحله از ثبت نام فقط جانبازان ۷۰ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو می‌توانند از خودروهای اعلامی، خودرو انتخاب کنند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، اضافه کرد: از فردا سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ تا روز جمعه ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ فقط جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد می‌توانند تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو از خودروهای اعلامی، خودرو انتخاب کنند.

تقدسی در خصوص ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی هم گفت: به زودی اطلاعیه برای ثبت نام خودروهای وارداتی ابلاغ می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

طرح های ویژه برای فروش خودرو

طرح‌های ویژه برای فروش خودروها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

تخفیف قیمت: شرکت‌های خودروسازی ممکن است تخفیف‌های ویژه‌ای را در صورت خرید خودروها ارائه دهند. این تخفیف‌ها می‌توانند به صورت نقدی یا به صورت تسهیلات مالی مانند کارت هدیه، تخفیف قسط و غیره اعمال شوند.

برنامه‌های مالی ویژه: شرکت‌های خودروسازی می‌توانند برنامه‌های تسهیلات مالی ویژه‌ای ارائه دهند. این برنامه‌ها ممکن است شامل سود کمتر، مدت زمان اقساط بلندتر، پرداخت اولیه کمتر و شرایط اقساط منعطف‌تر باشند.

تجهیزات اضافی رایگان: در برخی موارد، شرکت‌های خودروسازی می‌توانند تجهیزات اضافی را به صورت رایگان به خریداران خودروها ارائه دهند. مثلاً سیستم صوتی پیشرفته، سیستم ناوبری، دوربین‌های عقب و غیره.

خدمات پس از فروش: شرکت‌های خودروسازی ممکن است خدمات پس از فروش رایگان یا با قیمت کمتری به خریداران خودروها ارائه دهند. این خدمات شامل تعویض روغن و فیلتر، تعویض لاستیک، خدمات تعمیر و نگهداری منظم و غیره می‌شوند.

برنامه‌های تجاری ویژه: شرکت‌های خودروسازی ممکن است برنامه‌های تجاری ویژه‌ای برای خریداران حقوقی مانند شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه دهند. این برنامه‌ها ممکن است شامل تخفیف‌های ویژه، خدمات اختصاصی و تسهیلات مالی باشند.

منبع: تسنیم