شهر خبر

هدف دوستان برهم زدن آرامش وزنه‌برداری است!/شکایتی هم باشد از فدراسیون می‌شود نه شخص من

هدف دوستان برهم زدن آرامش وزنه‌برداری است!/شکایتی هم باشد از فدراسیون می‌شود نه شخص من

سجاد انوشیروانی توضیحاتی را در خصوص یک خبر کذب ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص شایعات ایجاد شده پیرامون وی اظهار داشت: نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات می‌گیرد و چرا برخی بدون تحقیق آن را منتشر می‌کنند. نه حکمی در کار و نه کسی از فدراسیون جلب شده است. فقط ما یک تعدیل نیرو داشتیم. شمار نیروهای فدراسیون در دوره مدیریت قبلی 40 نفر بود که آن را به 25 نفر رساندیم. طبیعی است که این نیروها برای گرفتن حق و حقوق بیکاری خود و حق بیمه بیکاری شکایت کنند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: هیچ بازداشت یا جلبی در کار نبود و تنها هدف انتشار دهندگان این شایعه بر هم زدن آرامش وزنه‌برداری ایران است. این برای وزنه‌برداری ایران در آستانه مسابقات مهم قهرمانی بزرگسالان آسیا خوب نیست امیدوارم رسانه‌ها بدون تحقیق مطالب را انتشار ندهند. اگر قرار باشد شکایتی هم انجام شود از فدراسیون است نه شخص من.

انوشیروانی این را هم گفت: تیم ایران به زودی برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا راهی ازبکستان خواهد شد. لیست اولیه این تیم اعلام شده است. کادر فنی در خصوص لیست نفرات نهایی تصمیم خواهد گرفت و شاید این لیست امروز یا فردا اسامی منتشر شود.

251 251