شهر خبر

خودرو اروپایی به سامانه یکپارچه اضافه شد / برای خرید این خودرو عجله کنید

اقتصاد خودرو اروپایی به سامانه یکپارچه اضافه شد / برای خرید این خودرو عجله کنید

در حال حاضر عرضه فیات تیپو کراس برای جانبازان ۷۰ درصد انجام می شود و این خودرو در محدوده سقف قیمتی ۳۰ هزار یورو قرار دارد.

سامانه یکپارچه فروش خودرو ، سامانه ای است که با هدف تنظیم بازار خودرو، کوتاه کردن دست دلالان از بازار و در نهایت کاهش قیمت خودرو در بازار رونمایی شد. در این طرح خودروسازان بر اساس برنامه های تولید خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود می کردند.

در حال حاضر عرضه فیات تیپو کراس برای جانبازان ۷۰ درصد انجام می شود و این خودرو در محدوده سقف قیمتی ۳۰ هزار یورو قرار دارد. شرکت پارسیان موتور در کنار عرضه فیات ۵۰۰ به صورت عمومی، فروش فیات ۵۰۰X هیبرید و فیات تیپو کراس را صرفاً برای جانبازان انجام می دهد.

در جدیدترین عرضه خودروهای وارداتی برای جانبازان ۷۰ درصد که با سقف قیمتی ۳۰ هزار یورو انجام می شود، فیات تیپو کراس هم به فهرست انتخاب افراد اضافه شده است. این خودرو قرار است تا با پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو هیبرید و ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران بیاید. نمونه ۱.۶ لیتری این خودرو ۱۰۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۳ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های جلوی این خودروی ایتالیایی می رساند. نمونه توربو هیبرید تیپو کراس ۱۳۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان این پیشرانه به چرخ های جلوی تیپو کراس می رساند.

فیات تیپو کراس حاضر در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان به امکاناتی مانند چهار کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز است.

فیات-تیپو-کراس

فیات-تیپو-کراس