شهر خبر

لوکس‌ترین سدان سایپا هم از قافله عقب نماند / قیمت جدید شاهین چند شد؟

اقتصاد لوکس‌ترین سدان سایپا هم از قافله عقب نماند / قیمت جدید شاهین چند شد؟

در این گزارش قیمت جدید انواع خودرو داخلی را مشاهده می کنید.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

تمامی خودروها چه در بازار داخلی و چه خارجی و مونتاژی، با صعود قیمتی روبه‌رو هستند و ثبات یا افت قیمت به ندرت در بازار به چشم می‌خورد.

روز گذشته نرخ دلار در بازار آزاد باز هم افزایش یافت و به کانال ۵۶ هزار تومان رسید. در چنین شرایطی که عرضه و تقاضای خودرو در بازار تغییر چندانی ندارند، صعود نرخ دلار در بازار آزاد همانند هر بازار دیگری می‌تواند فوراً روی بازار خودرو هم تأثیرگذار باشد.

قیمت خودروهای داخلی تقریباً در اغلب محصولات، افزایشی است.

کوییک دنده‌ای R سرانجام توانست با صعود ۱۰ میلیون تومان دیگر، وارد کانال ۴۰۰ میلیون تومانی شود. به این ترتیب یکی از اقتصادی‌ترین خودروهای داخلی بازار پس از چند ماه ثبات قیمت با نرخ ۴۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G لوکس‌ترین سدان تولیدی سایپا هم از این افزایش قیمت جا نماند و با رشد چهار میلیون تومانی به نرخ ۶۶۸ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از سدان‌های نسبتاً لوکس و محبوب ایران خودرو هم با عبور از کانال ۹۰۰ میلیون تومان، خود را برای فتح قله یک میلیارد تومان آماده می‌کند. این خودرو نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شد و با ۹۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک V۲ نسخه کم‌آپشن‌تری نسبت به تارا اتوماتیک V۴ محسوب می‌شود و در نتیجه قیمت پایین‌تری هم دارد. این سدان اتومات یکی از بیشترین افزایش قیمت را در میان خودروهای داخلی دارد و با رشد ۲۰ میلیون تومانی روی کانال ۹۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت-خودرو