شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#کالاهای اساسی

بسته خبری / از پیش فروش جدید ایران خودرو تا حمایت یک مقام مسئول از فرهنگیان

خودرو بسته خبری / از پیش فروش جدید ایران خودرو تا حمایت یک مقام مسئول از فرهنگیان

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

مبنای واریز مستمری بازنشستگان تغییر کرد

نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۸ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی اسلامی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم با الحاق دو تبصره به ماده الحاقی ۳۱ موافقت کردند.

جدال ایران خودرو با مردم تمامی ندارد / گران فروشی به سبک ایران خودرو!

ثبت نام کنندگان رانا پلاس بابت ارائه محصول جایگزین به جای خودروی درخواستی ناراضی هستند.

این مدیر دولتی پشت فرهنگیان درآمد / حل پرونده‌های حقوقی به نفع فرهنگیان

رئیس هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در آیین‌نامه معاملات بازنگری می‌کنیم که بر این اساس تا زمانی که تأیید واحد حقوقی پای هر قراردادی نباشد، امکان انعقاد نخواهد داشت.

رقم بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اعلام شد

همزمان با دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، رقم ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری تهران در سال آینده شامل ۱۳۵ هزار میلیارد تومان بودجه اصلی و ۱۵ هزار میلیارد تومان بودجه مأموریت‌های حمل و نقل عمومی و حوزه خدمات شهری با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

حقوق این افراد به ماهی ۱۶ میلیون رسید

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر این که متولیان اصلی زباله‌گردی، ضایعاتی‌هایی هستند که از درگاه ملی مجوزها، مجوز گرفته‌اند، گفت: براساس قراردادهای اصلاح‌شده برای پیمانکاران رسمی حوزه پسماند و رفت و روب معابر، قرار است که حقوق ماهانه پاکبان‌ها در سال آینده براساس سنوات شغلی به ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان برسد.

پیش فروش محصول جذاب ایران خودرو وارد فاز جدید شد + جزییات

فروش فوق العاده ( فراخوان) مرحله پنجاه و یکم اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) هایما ۷X آغاز شد.

قیمت جدید سکه اعلام شد

حباب سکه امامی در حال حاضر به ۶ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان رسیده است که به باور تحلیلگران، خرید سکه در این شرایط کاملا پرریسک است.

جولان گرانفروشی در بازار خودرو

بازار خودرو سال جاری را با رکود شروع کرد و تاکنون که بیش از ده ماه از سال گذشته، همچنان این رکود ادامه دارد. در این مدت به‌ندرت شاهد تغییرات قیمتی غیرعادی در بازار خودرو بودیم، اما در چند هفته اخیر به نظر می‌رسد افزایش نرخ دلار در پی تحولات منطقه‌ای، دوباره بازار خودرو را ملتهب کرده است.