شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#جدید#قیمت

قیمت جدید رینگ انواع خودرو + جدول

خودرو قیمت جدید رینگ انواع خودرو + جدول

در این گزارش قیمت جدید انواع رینگ خودرو را مورد بررسی قرار دادیم.

رینگ یا طوقه حلقه‌ای است فلزی که هسته مرکزی در یک تایر است. به عبارت دیگر یک تایر بر روی یا دور یک رینگ یا طوقه باد می‌شود. رینگ‌ها بسته به نوع خودرو دارای تنوع زیادی هستند. از انواع رینگ به صورت فانتزی و برای زیبایی خودرو به میزان زیادی تولید شده‌است.

رینگ خودرو یکی از قطعاتی است که در ظاهر خودرو بسیار تاثیرگذار بوده و در واقع یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای تبدیل یک خودرو معمولی به یک خودرو اسپرت است.

بازار رینگ و لاستیک همواره مشتریان خاص خود را داشته و یکی از بازارهای وابسته و البته پر مصرف صنعت خودروسازی محسوب می‌شود. این بازار به‌خصوص برای مشتریان جوان ایرانی که به رینگ‌های فولادی و قالپاق‌های پلاستیکی نصب شده بر روی خودروها تولید داخل عادت نکرده‌اند جذاب است. مشتریانی که به‌دنبال آن‌ هستند تا با تعویض رینگ و دسترسی به امکانات حداقلی، خودرو خود را کمی اسپرت‌تر کنند.

بهترین روش خرید رینگ خودرو

انتخاب یک رینگ مناسب تاثیر مطلوب بر دینامیک خودرو گذاشته و در واقع فرمان‌پذیری و کیفیت سواری خودرو را بهبود می‌بخشد. البته در این مورد نظر افراد در هنگام انتخاب یک رینگ با یکدیگر مختلف بوده و اولویت‌ها فرق دارد. عده‌ای در درجه اول به ظاهر و زیبایی رینگ‌های خودرو خود اهمیت داده و رینگ‌های بزرگتر به همراه لاستیک‌های پهن‌تر یک انتخاب ایده‌آل برای آنها محسوب می‌شود. عده‌ای دیگر معتقدند که لاستیک پهن و رینگ بزرگ مصرف سوخت خودرو را بالا برده و کیفیت سواری را کاهش می‌دهد. این دسته از افراد به رینگ‌های استاندارد و فابریک خودرو خود اکتفا کرده و چندان تمایلی به تعویض رینگ ندارند. عده‌ای دیگر نیز گرچه رینگ خودرو خود را تعویض می‌کنند و چندان تمایلی به رینگ‌های فابریک و کارخانه‌ای ندارند اما رینگ جدید را نیز مشابه با رینگ‌های باریک کارخانه انتخاب می‌کنند.

قیمت رینگ خودرو

در ادامه قصد داریم قیمت رینگ خودرو در بازار را باهم مورد بررسی قرار دهیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

مدل قیمت

رینگ چرخ مدل ۱۴۱۰ سایز ۱۴ اینچ مناسب برای ساینا

۴,۴۰۰,۰۰۰

تومان

رینگ آلومینیومی چرخ مدل KW۰۱۸N مناسب برای خودروی پژو ۲۰۷ و ۲۰۶

۱۳,۰۰۰,۰۰۰

تومان

رینگ چرخ مدل ۱۳۰۰۰۷ سایز ۱۴ اینچ مناسب برای پیکان

۶۷۰,۰۰۰

تومان

رینگ آلومینیومی چرخ مدل KW۰۱۸N مناسب برای خودروی پژو ۲۰۷ و ۲۰۶

۱۳,۰۰۰,۰۰۰

تومان

رینگ خودرو مدل پنج پر کدM۰۷ سایز ۱۵ اینچ بسته ۴ عددی

۱۴,۸۵۲,۰۰۰

تومان

رینگ چرخ مدل IK۰۳۹ سایز ۱۸ اینچ مناسب برای جک S۵

۷,۵۰۰,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.