شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما

محسن کیایی و بهروز شعیبی روز چهارم به جشنواره می‌آیند

محسن کیایی و بهروز شعیبی روز چهارم به جشنواره می‌آیند

کاخ چهل‌ودومین جشنواره فجر، ۱۵ بهمن با «آغوش باز» ساخته بهروز شعیبی همراه اهالی رسانه و منتقدان سینما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز، جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲، آیین رونمایی از پوستر چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر و همچنین قرعه کشی فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره برگزار شد تا سانس اکران فیلم‌ها در در کاخ جشنواره، مرکز همایش‌های برج میلاد و جلسه نقد و بررسی آن‌ها با حضور عوامل، مشخص شود.

در این مراسم با حضور کارگردانان و تهیه کنندگان فیلم‌های حاضر در جشنواره، خانواده سینما، اهالی رسانه و منتقدان برگزار شد و با حضور پیشکسوتان سینما، قرعه تمام فیلم‌ها انتخاب می‌شد.

اصغر شاهوردی پیشکسوت سینما و از اولین صدابرداران صحنه سینمای ایران، قرعه فیلم «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی را انتخاب کرد و این فیلم یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در سانس سوم، در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران نمایش داده می‌شود.

علی سرتیپی تهیه کننده «آغوش باز» طی سخنان کوتاهی درباره وضعیت اکران سینمای ایران عنوان کرد: امسال به جهت فروش فیلم جهش خوبی داشتیم و امیدوارم سال آینده هم بهتر باشد؛ همچنین امیدوارم جشنواره امسال نماد خوبی از اکران سال آینده به ما بدهد.

«آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی است که پیش از این کارهایی چون «بدون قرار قبلی»، «روز بلوا»، «دارکوب»، «سیانور»، «دهلیز» و ... را ساخته است.

در خلاصه داستان «آغوش باز» آمده است: «سه‌ قصه عاشقانه… سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی، فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند.»

۲۴۵۲۴۵