شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#مرغ#گوشت

کاهش معنادار قیمت گوشت / هر کیلو سینه مرغ در بازار امروز چند ؟

بازار و اصناف کاهش معنادار قیمت گوشت / هر کیلو سینه مرغ در بازار امروز چند ؟

آخرین قیمت گوشت مرغ در بازار امروز اعلام شد.

قیمت مرغ تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد. یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت مرغ، عرضه و تقاضاست. هر چقدر که تقاضا برای مرغ بیشتر باشد، ارزش این محصول نیز بالاتر خواهد رفت و برعکس. همچنین، عواملی مانند شرایط آب و هوایی، کاهش تولید، بیماری ها و مشکلات صنعتی نیز بر تامین مرغ و تاثیر می گذارند. همچنین افزایش هزینه های مربوط به نگهداری، خوراک، پرورش و حمل و نقل نیز می تواند باعث افزایش قیمت مرغ شود. در نهایت، عواملی مانند رشد جمعیت و افزایش دسترسی به محصولات دامی نیز می توانند به افزایش تقاضا و تاثیرگذار بر قیمت مرغ  منجر شوند.

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت جوجه کباب ران مرغ ۰.۹ کیلوگرم ۱۷۴ هزار تومان است.

قیمت گوشت مرغ بسته‌بندی امروز

قیمت گوشت مرغ چرخ کرده بسته‌بندی شده در بسته ۰.۵ گیلوگرم ۷۰ هزار تومان است برای خرید ساق مرغ هم باید ۲۶۱ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت سینه مرغ

قیمت سینه مرغ هم امروز ۲۶۱ هزار تومان اعلام شده است.

اخبار جدید قیمت گوشت مرغ۱۴۰۲

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با اینکه مشکلی در تامین گوشت نداریم، گفت: بنابر برنامه‌ریزی صورت گرفته واردات گوشت قرمز به طور منظم در حال انجام است.

علیرضا پیمان پاک افزود: روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله در حال توزیع است تا از این طریق کمبود داخل کشور تامین شود.

پیمان پاک از کاهش قیمت گوشت داخلی خبر داد و گفت: نرخ گوشت تولید داخل طی هفته‌های اخیر به سبب توزیع گوشت وارداتی کاهش معناداری داشته است.