شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو

اختلاف نظر ایران خودرو و مشتریانش ادامه دار شد

اقتصاد اختلاف نظر ایران خودرو و مشتریانش ادامه دار شد

ایران خودرو بار دیگر لیست پیشنهادی خود برای جایگزینی محصولاتی که موعد تحویل آنها بهمن ۱۴۰۲ است را منتشر کرد.

ایران خودرو یکی از شرکت‌های خودروسازی بزرگ در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۱ تأسیس شده و در تولید و عرضه انواع خودروهای سواری، وانت و اتوبوس فعالیت می‌کند. برخی از خودروهای معروف ایران خودرو عبارتند از سمند، پراید، تیبا و دنا. همچنین این شرکت در طول سال‌ها به عنوان مشتری فعال در حوزه خودروسازی بین‌المللی مشغول به فعالیت بوده و با شرکت‌های بزرگی مانند پژو و رنو همکاری داشته است.

پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته و سورن پلاس با موتور XU7P بیش از سایر محصولات به متقاضیانی که باید در بهمن امسال از ایران خودرویی ها محصول دریافت می کردند، پیشنهاد شده است.

ایران خودرو بار دیگر لیست پیشنهادی خود برای جایگزینی محصولاتی که موعد تحویل آنها بهمن ۱۴۰۲ است را منتشر کرد.

بررسی لیست منتشر شده توسط این خودروساز  نشان می‌دهد مدیران ایران خودرو تصمیم گرفته اند به جای ۱۱ محصولی که پیش تر از مسیر سامانه یکپارچه فروش عرضه کرده اند، محصولات جایگزین را به متقاضیان تحویل دهند.

البته این ایده خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص با واکنش ثبت نام کنندگان برای این خودروها مواجه شده است. متقاضیان ناراضی از ایران خودرو می خواهد تا همان خودرویی که برایش نام نویسی کردند را به آنها تحویل دهد، اما با توجه به اینکه عرضه خودروهای پیشین کفه زیان دهی آبی های جاده مخصوص را سنگین کرده، مدیران این خودروساز عزم خود را جزم کرده اند که محصولات جایگزین پیشنهادی خود را به متقاضیان تحویل دهند.

 

انتشار دوباره لیست خودرو های پیشنهاد شده توسط این خودروساز از اصرار آنها به برنامه جایگزینی حکایت دارد.

پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) در صدر لیست خودروهای پیشنهاد شده توسط ایران خودرویی ها به جای محصولات پیشین قرار دارد.

این محصول جدید از سوی مدیران ایران خودرو به جای پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی، رانا معمولی، رانا پلاس و دنا پلاس به متقاضیان پیشنهاد شده است.

 

سورن پلاس با موتور XU7P که پیش تر به عنوان جایگزین پژو پارس از آن یاد می شد، به عنوان خودروی جایگزین از سوی ایران خودرو به جای دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس دستی، دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، سورن پلاس با موتور دوگانه سوز و سورن پلاس با موتور بنزینی در دسترس متقاضیان خودروهای یاد شده قرار گرفته است.

نکته قابل توجه در این طرج پیشنهادی این است که سورن پلاس با موتور XU7P قرار است به جای پژو پارس در سبد محصولاتی ایران خودرو جای بگیرد اما مدیران ایران خودرو در طرح پیشنهادی خود برای محصولاتی که موعد تحویل آنها بهمن ۱۴۰۲ است به جای پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) را پیشنهاد داده اند.

به نظر می رسد ایران خودرویی ها برای عرضه پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) و سورن پلاس با موتور XU7P حساب ویژه باز کرده اند.

باید ببینیم این بار متقاضیان تا چه حد از برنامه پیشنهادی ایران خودرو برای جایگزین کردن با محصولات پیشین استقبال می کنند.