شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#لوازم خانگی

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت های نجومی برای خرید جهیزیه / مقایسه قیمتی بین برندها داخلی و خارجی

در گزارش زیر به بررسی قیمت لوازم خانگی خارجی و داخلی می پردازیم. زوجین جوان برای خرید جهزیه کدام را انتخاب می کنند؟ با این گزارش همراه باشید.

اقتصاد قیمت های نجومی برای خرید جهیزیه / مقایسه قیمتی بین برندها داخلی و خارجی

خرید جهیزیه برای خانوار به یک چالش عجیب و غریب تبدیل شده است. شاید یکی از بهانه های افراد برای عقب انداختن ازدواج هزینه های گزاف و سرسام آور آن باشد که حتی اگر خانواده ها همگی به کمک زوج جوان بروند باز هم از پس هزینه ها برنخواهند آمد.

خرید لوازم خانه برای شروع زندگی از جهات متخلفی قابل بررسی است و اهمیت دارد. اغلب خانواده ها سعی بر این دارند، لوازم خانگی مرغوب اما با قیمت مناسب پیدا کنند ولی شاید کمتر به چنین گزینه ای برخورد کنند! مهم ترین لوازم برقی که در جهزیه خریداری می شود، یخچال، لباسشویی، تلویزیون و در سال ها اخیر مایکروفر یا مایکروویو یا سولاردم است. برای خرید این لوزام برقی پول زیادی باید بپردازید و البته شاید اگر ترجیح تان به خرید لوازم خانگی ایرانی باشد، پول کمتری نیاز باشد. بنابراین با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که تفاوت زیادی بین قیمت لوازم خانگی ایرانی با لوازم خانگی خارجی یا برند وجود دارد و این شما هستید که انتخاب می کنید، کدامیک را بخرید.

به همین بهانه گسترش نیوز در نظر دارد تفاوت قیمت لوازم خانگی ایرانی با لوزام خانگی خارجی را بررسی کند. با این گزارش همراه باشید.

لوازم-برقی-خانگی

جدول قیمت یخچال های خارجی و ایرانی

طبیعتا تفاوت قیمت فاحشی بین برندهای ایرانی با برندهای خارجی وجود دارد. یخچال از جمله لوازم ضروری و بسیار مهم برای خانه به حساب می آید و آپشن های مختلفی در آن وجود دارد که قمیت آن را بالا و پایین می برد. بنابراین توجه به آنچه که نیاز دارید و همچنین با توجه به بودجه مورد نظرتان می توانید گزینه مناسب برای خرید یخچال را پیدا کنید. در جدول زیر قیمت یخچال های ایرانی در بازار را مشاهده کنید.

نام برند  قیمت

یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت

۳۷۱۰۰۰۰۰
یخچال و فریزر سای بای ساید دوو ۶۴۰۰۰۰۰۰
یخچال و فریزر اسنوا ۱۶۰۰۰۰۰۰
یخچال و فریزر سای بای ساید سامسونگ ۱۹۲۰۰۰۰۰۰
یخچال و فریزر سای بای ساید ال جی ۱۴۵۰۰۰۰۰۰
یخچال و فریزر سای بای ساید کنوود ۷۲۰۰۰۰۰۰

جدول قیمت انواع لباسشویی ایرانی و خارجی در بازار

نام برند قیمت
لباسشویی اسنوا ۲۲۹۰۰۰۰۰
لباسشویی پاکشوما ۱۶۰۰۰۰۰۰
لباسشویی ایکس ویژن ۱۳۴۰۰۰۰۰
لباسشویی ال جی ۳۵۷۰۰۰۰۰
لباسشویی بوش ۳۶۵۰۰۰۰۰
لباسشویی دوو ۲۱۰۰۰۰۰۰

جدول قیمت انواع تلویزیون ایرانی و خارجی در بازار

نام برند قیمت
تلویزیون ای ای دی دوو ۱۹۲۰۰۰۰۰
تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن ۱۶۰۰۰۰۰۰
تلویزیون ال ای دی جی پلاس ۳۱۹۰۰۰۰۰
تلویزیون ال ای دی اسنوا ۲۰۸۰۰۰۰۰
تلویزیون ال ای دی سونی ۳۶۰۰۰۰۰۰
تلویزیون ای ای دی جی پلاس ۱۹۰۰۰۰۰۰

جدول قیمت انواع مایکروفر ایرانی و خارجی در بازار

نام برند قیمت
مایکروفر ال جی ۲۸۰۰۰۰۰۰
مایکروفر  بوش ۵۱۰۰۰۰۰۰
مایکروفر جی پلاس ۱۶۰۰۰۰۰۰
مایکروفر سامسونگ ۲۰۰۰۰۰۰۰
مایکروفر پاناسونیک ۲۶۰۰۰۰۰۰

تفاوت قیمت فاحش بین برندهای ایرانی با برندهای خارجی

با اینکه واردات لوازم خانگی ممنوع شده است اما همچنان برندهای معروف را می توانید در بازار پیدا کنید و با توجه به جدول های فوق تفاوت قیمت کاملا محسوس است. بنابراین باید دید چه آپشن هایی مد نظر است و چقدر بودجه اجازه خرید لوازم خانگی برند را به ما می دهد. البته در تولید لوزام خانگی داخلی به پیشرفت های خوبی رسیده ایم هر چند بیشتر لوازم آن وارداتی بوده و مونتاژ حرف اول را می زند اما با توجه به تفاوت قیمت برند داخلی برای زوج های جوان به صرفه تر است.