شهر خبر

نماینده رهبری در سپاه: اگر قرارگاه خاتم الانبیاء در ۵ استان ورود نمی‌کرد، مشکل آب به بحران تبدیل می‌شد

نماینده رهبری در سپاه: اگر قرارگاه خاتم الانبیاء در ۵ استان ورود نمی‌کرد، مشکل آب به بحران تبدیل می‌شد

ایلنا نوشت: حاجی صادقی گفت: ورود قرارگاه سازندگی خاتم به عرصه‌های مختلف مانند مجموعه ای از وزارت‌خانه‌ها در کنار یکدیگر است؛ جمع شدن هلدینگ‌ها و اجرای پروژه‌های بزرگ کشور نویدبخش روزهای خوبی برای کشور است.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست با رسانه های خوزستان در اهواز اظهار کرد: به بیان رهبر معظم انقلاب، شعار ما می‌توانیم تنها یک شعار نیست بلکه برای انسان‌های مومن و با اعتقادی یک حقیقت است.

وی افزود: در سال‌های اخیر با تلاش‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در پروژه‌های مختلف تحقق این شعار را از نزدیک مشاهده کرده‌ایم و دیگر می‌توانیم بگوییم؛ ما می‌توانیم. دشمن همواره در تلاش است تا اراده ملت را بشکند اما تاکنون ناکام مانده است و علم و ایمان کنار یکدیگر، بسیاری از غیر ممکن‌ها را ممکن ساخته است.

حاجی صادقی بیان کرد: ورود قرارگاه سازندگی خاتم به عرصه‌های مختلف مانند مجموعه ای از وزارت‌خانه‌ها کنار یکدیگر است؛ جمع شدن هلدینگ‌ها و اجرای پروژه‌های بزرگ کشور نویدبخش روزهای خوبی برای کشور است.

وی یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم تنها در خوزستان ۲۶ پروژه سنگین را در حال اجرا دارد که ۱۰ پروژه در حوزه نفت و گاز، ۱۰ پروژه در حوزه راه و شهر سازی، چهار پروژه در بخش نیرو و ۲ پروژه نیز در حوزه دریایی است و اجرای این پروژه های بزرگ ظرفیت بالا و توانمندی این قرارگاه را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن اتقلاب اسلامی ادامه داد: تاکنون بیش از پنج هزار نیروی انسانی در این پروژه‌ها کار می‌کنند که ۶۷ درصد کارکنان بومی و سایرین از نیروهای متخصص ملی هستند و نیمی از این آنها نیز دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی هستند.

حاجی صادقی گفت: در سال‌های اخیر از بسیاری مشکلات کشور و بخصوص خوزستان با اقدامات خوب قرارگاه سازندگی خاتم پیشگیری شد؛ در پنج استان اگر این قرارگاه ورود پیدا نمی‌کرد بی شک مشکل آب به بحران تبدیل شده بود. کردستان، سیستان و بلوچستان، همدان، تهران و خوزستان مشکلات آب فراوانی داشتند. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) عرصه بزرگی از جهاد است و تمامی افرادی که در این مسیر تلاش می‌کنند با روحیه جهادی و انقلابی حضور دارند.

۲۱۹۲۱۵