شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#معلمان#جدید

این فرهنگیان منتظر واریزی جدید باشند / قول جدید مقام مسئول به معلمان

آموزش این فرهنگیان منتظر واریزی جدید باشند / قول جدید مقام مسئول به معلمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره واریز حقوق معلمان خرید خدمات توضیحاتی داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به انتقاد یکی از نمایندگان گفت: آمار معلمان خرید خدمات به کار گرفته شده احصا شده و به زودی مطالبات این عزیزان پرداخت خواهد شد.

 محمدرضا صباعیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه) مجلس، بیان کرد: معلمان  حمایتی حدود ۳ الی ۴ ماه است که به کار گرفته شده اند اما یک ریال نیز به آنها پرداخت نشده است. این معلمان اعتراض کردند اما به آنها گفته شده باید مجانی کار کنید.

وی در ادامه اظهار کرد:  وزیر آموزش و پرورش به عنوان متولی این حوزه باید به این موضوع رسیدگی  کند. اگر به ما ۳ ماه حقوق ندهند وضعیت خودمان و خانواده هایمان چه می شود؟

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به تذکر صباغیان، بیان کرد: تعدادی  از معلمان خرید خدماتی بر اساس نیاز آموزش و پرورش در ابتدای سال تحصیلی بدون فرآیند جذب به کار گرفته شدند. پرداختی های این عزیزان با تاخیر مواجه شده است. چرا که این افراد در سطح استان ها به صورت غیرمتمرکز به کار گرفته شدند. آموزش و پرورش باید آمار این عزیزان را احصا و به سازمان برنامه ارائه می کرد.

منظور ادامه داد: هفته گذشته جلسه ای با وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی داشتیم. آمار معلمان خرید خدمات  ۲۶ هزار نفر برآورد شد که بار مالی هر ساله آن ۲۷۰ میلیارد تومان است. ان شاءالله به زودی پرداخت مطالبات این عزیزان پرداخت خواهد شد.