شهر خبر

ضرب الاجل انصارالله به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها

ضرب الاجل انصارالله به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها

مهر نوشت: یک منبع عالی رتبه وابسته به دفتر سازمان ملل در صنعا از تصمیم جدید انصارالله درباره کارکنان آمریکایی و انگلیسی سازمان ملل در مناطق تحت کنترل انصارالله خبر داد.

به نقل از المیادین، یک منبع عالی رتبه وابسته به دفتر سازمان ملل در صنعا از تصمیم جدید انصارالله درباره کارکنان آمریکایی و انگلیسی سازمان ملل در مناطق تحت کنترل انصارالله خبر داد.

این منبع اعلام کرد که انصارالله اعلام کرده است که کارکنان آمریکایی و انگلیسی سازمان ملل عنصر نامطلوب هستند.

منبع مذکور افزود: سازمان ملل به کارکنان آمریکایی و انگلیسی یک ماه فرصت داده است که از مناطق تحت کنترل انصارالله یمن خارج شوند.

این منبع بیان کرد که انصارلله اعلام کرده است که اجازه فعالیت به آمریکاییها و انگلیسی در مناطق تحت کنترل خودش را نمی‌دهد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز سه شنبه تاکید کرد: جنگنده‌های متجاوز آمریکا و انگلیس ۱۸ حمله هوایی علیه صنعا پایتخت یمن و دیگر استان‌های این کشور انجام دادند. قطعاً این تجاوزات بدون پاسخ نخواهد ماند. ۱۲ حمله از سوی آمریکا و انگلیس علیه استان صنعا، سه حمله علیه استان الحدیده، ۲ حمله علیه استان تعز و یک حمله علیه استان البیضا صورت گرفته است. هیچکدام از این حمله‌ها مانع از حمایت ملت یمن از مردم مظلوم فلسطین نخواهد شد.

«محمدعلی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی یمن پس از بمباران جدید یمن اعلام کرد که حمله‌های آمریکایی-انگلیسی تلاش جدیدی برای دلسرد کردن یمن از حمایت از غزه است.

الحوثی تاکید کرد که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها باید درک کنند ما در زمان واکنش قرار داریم و مردم ما تسلیم شدن بلد نیستند.

وی اضافه کرد که هدف ائتلاف آمریکایی-انگلیسی از تجاوز، توقف عملیات دریایی یمن است که این هدف محقق نخواهد شد.

بامداد امروز جنگنده‌های آمریکا و انگلیس چندین منطقه را در صنعا و اطراف آن هدف قرار دادند.

یک مقام آمریکایی هم در گفت‌وگو با الجزیره گفت: نیروهای آمریکایی، انگلیسی و سایر متحدان حمله‌هایی را در یمن انجام دادند.

310310