شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان

ستاره ۱۰۰ میلیونی لیگ عربستان به دنبال جدایی!

ستاره ۱۰۰ میلیونی لیگ عربستان به دنبال جدایی!

کاپیتان سابق لاتزیو «سومین ستاره سرشناس لیگ عربستان» است که خواهان ترک این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «از آمدنم به عربستان پشیمان شدم!»، این اظهارنظر ساویچ، کاپیتان سابق لاتزیو و ستاره کنونی الهلال رقیب سپاهان در آسیا به همبازی‌های سابقش در لاتزیو در فرودگاه ریاض است که برای بازی در سوپر جام ایتالیا هفته گذشته به عربستان سفر کرده بودند.

ساویچ با هزینه ۴۰ میلیون یورویی و قرارداد ۳ ساله فصل گذشته از لاتزیو به الهلال آمد. دستمزد سالیانه این بازیکن ۲۰ میلیون یورو است و در مجموع برای باشگاه شهر ریاض ۱۰۰ میلیون یورو آب خورده است. گل های ساویچ با تیم الهلال را در زیر تماشا کنید.

بر اساس گزارش امروز (سه شنبه) نشریه توتو اسپورت ایتالیا و به نقل از فارس، ساویچ از زندگی در شهر ریاض رضایت ندارد و علی رغم عملکرد فوق العاده اش در نیم فصل اول حضورش ولی می‌خواهد لیگ عربستان را ترک کند.

پیش از این جوردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول بعد از ۶ ماه حضور در الاتفاق عربستان هفته گذشته از این تیم جدا شد و به آژاکس رفت. کریم بنزما کاپیتان سابق رئال هم این روزها با الاتحاد دعوا دارد تا این تیم را ترک کند.

نشریه ایتالیایی می‌نویسد که ساویچ از شرایط زندگی در عربستان رضایت ندارد و می خواهد دوباره به فوتبال اروپا برگردد تا مسیر فوتبالی اش را در سری آ دنبال کند.

۲۵۸ ۲۵۸