شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

خط و نشان اتاق اصناف برای این افراد / نظارت بر قیمت لاستیک‌های سواری وارداتی به کجا رسید؟

اقتصاد خط و نشان اتاق اصناف برای این افراد / نظارت بر قیمت لاستیک‌های سواری وارداتی به کجا رسید؟

رئیس اتاق اصناف ایران در بخشنامه‌ای موضوع نظارت بر قیمت لاستیک‌های سواری وارداتی مطابق با ضوابط نرخ گذاری تایرهای وارداتی را ابلاغ کرد.

لاستیک خودرو از اجزای حیاتی و مهم در عملکرد خودرو است. لاستیک‌ها علاوه بر ایفای نقش در حرکت و جلوگیری از لغزش خودرو، نقش مهمی در کنترل و ثبات خودرو در جاده‌های مختلف دارند. لاستیک‌های مناسب و با کیفیت به عملکرد بهتر و ایمن‌تر خودرو کمک می‌کنند. همچنین، لاستیک‌های مناسب تاثیر قابل توجهی در کاهش مصرف سوخت خودرو دارند. بنابراین، اهمیت لاستیک‌های خودرو در افزایش عمر مفید آن و بهبود عملکرد و ایمنی خودرو بسیار بالاست. به منظور حفظ و نگهداری صحیح لاستیک‌ها، باید به تعویق نرفتن در تعویض لاستیک‌ها، تعادل فشار هوا در لاستیک‌ها، بررسی و جبران هر نوع خرابی و سایر موارد مرتبط با لاستیک‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف ایران در بخشنامه‌ای موضوع نظارت بر قیمت لاستیک‌های سواری وارداتی مطابق با ضوابط نرخ گذاری تایرهای وارداتی را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است:

" حسب تأکید مشاور عالی وزارت صمت مبنی بر اطمینان از توزیع مکفی با قیمت مطابق با ضوابط نرخ گذاری تایرهای وارداتی مصوب هیأت تعیین و تثبیت قیمت ها ضروری است نظارت بر بررسی عملکرد فعالان عمده فروش تایرهای وارداتی از طریق اتحادیه‌های صنفی ذیربط و واحدهای بازرسی و نظارت در دستور کار اتاق اصناف قرار گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قاطع و بازدارنده معمول و نتیجه به این مرجع اعلام گردد.

نظارت-بر-قیمت-لاستیک-های-سواری-وارداتی