شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#وزارت ورزش#وزارتخانه#وزنه برداری

انتقاد به سبک بهداد سلیمی؛ ما اولویت وزارتخانه نیستیم

انتقاد به سبک بهداد سلیمی؛ ما اولویت وزارتخانه نیستیم

قهرمان سابق وزنه برداری ایران می گوید که این رشته جایی در میان اولویت های وزارت ورزش ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهداد سلیمی در حاشیه ضیافت سده المپیک در مورد شانس وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس، اظهار داشت: وزنه‌برداری از اولین دوره المپیک که ما حضور داشته‌ایم، همواره شانس کسب مدال داشته است و الان هم بدون شانس نیستیم و وزنه‌برداران خوبی داریم که می‌توانند در پاریس مدال کسب کنند.

وی افزود: زمان خوبی داریم تا شروع المپیک باقی مانده است. سه وزنه‌بردار آقا داریم و امیدواریم بتوانیم سه مدال خوب در المپیک پاریس کسب کنیم.

قهرمان المپیک لندن در مورد میزان پاداش پای سکو به ورزشکاران توسط هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: این مسئله دو بار توسط هیئت اجرایی مورد بحث قرار گرفته و تلاش و بحث ما این است که بتوانیم بیشترین پاداش را در نظر بگیریم تا بهترین مدال را کسب کنیم و طی دو هفته آینده خبرهای خوبی خواهیم شنید و ان‌شاءالله میلیاردی است.

سلیمی افزود: از کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم؛ چرا که بسیار کمک کرد و خسروی‌وفا و مناف هاشمی کمک و حمایت خوبی داشتند، اما از وزارت ورزش گله مندیم و این گلایه به جا است؛ زیر وزنه‌برداری آنگونه که باید دیده نشده است و جزو اولویت‌های وزارت ورزش نیست و این مسئله کار را برای ما و کاروان ایران سخت می‌کند.

وی تاکید کرد: اگر وزارت ورزش از وزنه‌برداری مدال می‌خواهد باید وزنه‌بردار ویژه‌تر دیده شود و حمایت های ویژه‌ای نسبت به وزنه وزنه برداری داشت و این سیستم راضی کننده نیست.

254 251