شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#شرایط فروش

شرایط فروش خودرو با تحویل ۹۰ روزه + جزئیات

خودرو شرایط فروش خودرو با تحویل ۹۰ روزه + جزئیات

قیمت و شرایط فروش تیگو ۷ پرو پرمیوم توسط مدیران خودرو اعلام شد و مشتریان می‌توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

شرکت مدیران خودرو امروز قیمت و شرایط فروش تیگو ۷ پرو پرمیوم را اعلام کرده است. بر اساس این شرایط فروش، قیمت مصوب این کراس اوور ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. البته برای این خودرو شرایط فروش اقساطی هم اعلام شده است که بر اساس آن مشتریان می توانند با پیش پرداخت حداقل ۶۰ درصدی از کل مبلغ و با دریافت تسهیلات تا ۶۰ ماهه، خودروی جدید فونیکس را خریداری کنند. سود انصراف در این شرایط فروش ۱۲ درصد است و زمان تحویل هم ۹۰ روز کاری عنوان شده است.

شرایط و قیمت فروش تیگو ۷ پرو پرمیوم

 

مشخصات تیگو ۷ پرو پرمیوم

تیگو ۷ پرو پرمیوم تفاوت فنی خاصی با نسخه قبلی ندارد و همچنان زیر کاپوت پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و این دقیقا همان مشخصاتی است که قبلا در تیگو ۷ پرو دیده می شد.

اما تفاوت اصلی در امکانات رقم می خورد. در تیگو ۷ پرو پرمیوم آینه الکتروکرومیک اضافه شده که این آپشن در نسخه قبل وجود نداشت. دیگر تغییر مربوط به سنسور نقطه کور است که به نسخه پرمیوم اضافه شده است. همچنین رادار خط خوان و هشدار برخورد از عقب هم به نسخه جدید اضافه شده است. علاوه بر این در تیگو ۷ پرو پرمیوم سنسور باران و سنسور پارک جلو اضافه شده است تا تیپ جدید به مراتب فول تر از تیپ قبلی شده باشد. 

علاوه بر امکانات ذکر شده، در تیگو ۷ پرو پرمیوم آپشن هایی نظیر ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری و کشش، دسته دنده الکترونیکی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین دنده عقب داینامیک، کروز کنترل، سنسور نور، صندلی راننده ۶ حالته برقی، صندلی شاگرد ۴ حالته برق، گرم کن صندلی های جلو، شارژر وایرلس، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، نورپردازی کابین، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، سقف پانورامیک و استارت خودرو بوسیله ریموت را می بینیم که این امکانات در تیگو ۷ پرو دیده می شد.