شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#پرفروش#جدید#پیش فروش

پیش فروش خودروی پرفروش سایپا وارد فاز جدید شد

خودرو پیش فروش خودروی پرفروش سایپا وارد فاز جدید شد

طرح پیش فروش خودرو کوییک GXR-L آغاز شد.

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

در همین راستا پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طـرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در دی ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GXR-L اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می شود.

پیش-فروش-کوییک

شرایط عمومی بخشنامه :

۱ محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو میباشد)

۲ حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

۳ امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.

۴ امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

۵ ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.

۶ متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.