شهر خبر

متقاضیان خرید خودرو توجه کنند / با کمتر از ۳۰۰ میلیون ساینا صفر بخرید

اقتصاد متقاضیان خرید خودرو توجه کنند / با کمتر از ۳۰۰ میلیون ساینا صفر بخرید

قیمت ساینا در بازار و کارخانه را در این گزارش مشاهده کنید.

ساینا یکی از خودروهای محبوب در بازار خودرو ایران به شمار می رود. این خودرو توسط شرکت سایپا تولید می‌شود و در سه مدل مختلف با نام‌های ELX، LX و EX بازاریابی می‌شود. ساینا با طراحی زیبا و خطوط شیک، دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای سفرهای طولانی مناسب است. این خودرو با موتورهای بنزینی ۱.۸ و ۲.۰ لیتری و قدرت ۱۲۰ تا ۱۴۰ اسب بخار عرضه می‌شود و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا، مورد توجه خریداران خودرو در ایران قرار گرفته است.

سایپا به منظور رعایت استاندار ۸۵ گانه خودروها از تیپ جدید ساینا رونمایی کرد. ساینا ارتقا یافته به دلیل اضافه شدن چند آپشن نسبت به سایر مدل‌ها قیمت بالاتری دارد. بر اساس قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد، قیمت ساینا تیپ da به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است که از جدیدترین مدل های ساینا صفر در بازار است. قیمت ساینا با استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه نیز ۳۳۰ میلیون تومان است. قیمت ساینا EX صفر سال ۱۴۰۱ در بازار نیز ۳۷۰ میلیون تومان شده است. قیمت ساینا اتومات صفر سال ۱۴۰۲ نیز ۴۶۵ میلیون تومان است. قیمت ساینا دوگانه سوز نیز حوالی ۴۰۵ میلیون تومان شده است.

قیمت-ساینا

بر اساس قیمت کارخانه ساینا، قیمت ساینا اتومات در کارخانه حوالی ۳۳۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت ساینا گازسوز نیز ۲۸۳ میلیون تومان شده است.