شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#خودرو#سامانه یکپارچه

آخرین مهلت برای جایگزینی خودرو با دو محصول سایپا

ایسنا: در راستای اجرای دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو و همچنین با توجه به برنامه تولید گروه سایپا، از محل ظرفیت‌های قابل ارائه برای دو محصول کوئیک GX- L و کوئیک GXR- L از طریق سامانه یکپارچه، این امکان فراهم شد تا مشتریانی که در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروهای داخلی شرکت کرده و دارای نوبت تحویل در سال ١۴٠٣ هستند؛ در صورت تمایل برای تغییر خودروی خود اقدام کنند.

این عرضه که در قالب سه طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر) و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، اجرایی شده از عصر روز چهارشنبه (۲۷ دی ماه) آغاز و تا ساعت ٢٣ و ۵٩ دقیقه امشب (٣٠ دی ماه) در نظر گرفته شده است؛ بر این اساس این مهلت امشب به پایان خواهد رسید.

گفتنی است که ویرایش ثبت‌نام و جایگزینی محصول در این مرحله، هیچگونه حقی را برای متقاضی جهت دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و تعهد خودروساز صرفاً پس از قطعی شدن ثبت نام و واریز وجه متقاضی در زمان مقرر شده توسط خودروساز، شکل می‌گیرد.

همانطور که اشاره شد، خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا خودروهای کوئیک GX- L، کوئیک GXR- L با روش فروش‌فوق‌العاده برای تحویل حداکثر سه ماهه و پیش فروش فصل‌های بهار تا زمستان ۱۴۰۳ است. برای کلیه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه که موعد زمانی تحویل خودروی آنها فصول آتی، تعیین شده است، امکان لغو سفارش و انتخاب محصولات عرضه شده میسر شده و می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و تغییر نوع خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

متقاضیان پس از فراخوان و اعلام توسط خودروساز با توجه به نوع روش فروش (فوق‌العاده یا پیش‌فروش)، نسبت به واریز وجه اولیه یا تکمیل وجه اقدام کنند.