شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#دمشق

رهگیری برخی موشک‌های حمله صبح امروز به دمشق

رهگیری برخی موشک‌های حمله صبح امروز به دمشق

مهر نوشت: یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که سامانه پدافند موشکی سوریه برخی موشک‌های شلیک‌شده در حمله صبح امروز به دمشق را رهگیری کرده است.

به نقل از سانا، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز دشمن اسرائیلی حمله‌ای هوایی را از جولان اشغالی به انجام رساند.

این منبع نظامی سوری تاکید کرد که این حمله منطقه‌های مسکونی محله «المزه» در شهر دمشق را هدف قرار داد و پدافند هوایی ما با موشک‌های شلیک‌شده مقابله و برخی از آنها را ساقط کرد.

همچنین این منبع نظامی اعلام کرد: در این حمله شماری از غیرنظامیان شهید و زخمی شدند، یک ساختمان به طور کامل ویران شد و ساختمان‌های مجاور آن نیز آسیب دیدند.

لازم به ذکر است که روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوری در پی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی به دمشق خبر داد. متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

شهادت شهیدان حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده‌های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوئیم.

310310