شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت بیت کوین

تحلیل روز شنبه بازار ارزهای دیجیتال / کاهش ۹ درصدی حجم معاملات بیت کوین

ارزش بازار بیت کوین به ۸۱۵.۲ میلیارد دلار افزایش یافت، اما حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته با ۹ درصد کاهش به ۲۴.۲ میلیارد دلار رسید.

اقتصاد تحلیل روز شنبه بازار ارزهای دیجیتال / کاهش ۹ درصدی حجم معاملات بیت کوین

بازار ارزهای دیجیتال صبح روز شنبه تغییر مثبتی را تجربه کرد و اکثر رمزارزها رشد خوبی را به ثبت رساندند. علی‌رغم اینکه جریان‌های ورودی به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در آمریکا، مستقیماً باعث افزایش قیمت BTC نمی‌شوند، حجم معاملات بالا نشان می‌دهد که آغاز فعالیت این دسته از محصولات سرمایه‌گذاری موفقیت‌آمیز بوده است.

اگر می‌خواهید عملکرد اولیه ETFهای بیت کوین را بسنجید، فقط باید به حجم معاملات روزانه نگاه کنید. به گفته اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، ۹ صندوق‌ قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین به استثنای ETF گری‌اسکیل، شاهد افزایش ۱۲ درصدی در حجم معاملات خود در پایان معاملات روز جمعه بودند.

در همین حال، قیمت بیت کوین پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح ۳۰ روزه خود در ۴۰۸۰۰ دلار در اوایل این هفته، با بیش از ۱ درصد افزایش به ۴۱۵۹۶ دلار در صبح شنبه رسید.

همچنین ارزش بازار بیت کوین به ۸۱۵.۲ میلیارد دلار افزایش یافت، اما حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته با ۹ درصد کاهش به ۲۴.۲ میلیارد دلار رسید.

اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار نیز رشد کرد و در ۲۴ ساعت گذشته با ۰.۷ درصد افزایش به رقم ۲۴۷۸ دلار دست یافت.

همچنین ارزش بازار اتریوم به محدوده ۲۹۸ میلیارد دلار رسید، اما همانند بیت کوین، حجم معاملات آن با ۱۰ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته همراه شد و به ۱۰.۶ میلیارد دلار سقوط کرد.

در میان ارزهای دیجیتال کوچک‌تر، بایننس کوین (BNB) و کاردانو (ADA) به ترتیب ۰.۸ و ۲.۳ درصد افزایش یافتند، اما سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و آوالانچ (AVAX)، به ترتیب ۰.۳، ۱ و ۱.۱ درصد کاهش را تجربه کردند. در این بین، قیمت تتر (USDT) ثابت ماند.

از سوی دیگر، میم‌کوین‌های بازار رشد کردند و دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) به ترتیب ۱ و ۲ درصد افزایش داشتند. ارزش بازار رمزارزها نزدیک به ۱.۵ درصد افزایش یافت و به ۱.۶۴ تریلیون دلار رسید. در همین حال، شاخص ترس و طمع در سطح ۵۷ قرار گرفت که نشان‌دهنده افت احساسات سرمایه‌گذاران است.

پپه (PEPE) به کاهش خود ادامه می‌دهد!

پپه با ۰.۱۴ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته سطح ۰.۰۰۰۰۰۱۱۲۴ دلار را لمس کرد و ارزش بازار آن به ۴۷۳.۱ میلیون دلار رسید. علاوه بر این، حجم معاملات PEPE در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۴ درصد کاهش یافت و به ۵۵.۴ میلیون دلار رسید.

crypto-prices-today-1030-

چین لینک (LINK) ۹ درصد افزایش یافت!

چین لینک در ۲۴ ساعت گذشته با رشد بیش از ۹ درصدی به رقم ۱۶.۱۸ دلار دست یافت. این موضوع در ارزش بازار LINK نیز منعکس شد که به ۹.۱ میلیارد دلار افزایش یافت. همچنین حجم معاملات ۲۴ ساعته چین لینک با ۵۲ درصد افزایش به بیش از ۹۴۵ میلیون دلار رسید.

crypto-prices-today-1030-

آربیتروم (ARB) ۲ درصد ریزش کرد!

آربیتروم بیش از ۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافت و به ۱.۸۳ دلار رسید. ARB در هفت روز گذشته نزدیک به ۱۵ درصد سقوط کرده و ارزش بازار آن به ۲.۳ میلیارد دلار کاهش یافته است. همچنین حجم معاملات آربیتروم با ۱۴ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۸۵.۵ میلیون دلار رسید.

\crypto-prices-today-1030-

 

منبع: رمزارز نیوز