شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مجلس#خبرنگاران#انتخابات مجلس

پیام معنادار شورای ائتلاف به جبهه پایداری /با کسانی که به‌دنبال تک روی هستند نمی‌توانیم همکاری کنیم

پیام معنادار شورای ائتلاف به جبهه پایداری /با کسانی که به‌دنبال تک روی هستند نمی‌توانیم همکاری کنیم

ابراهیم رسولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در شورای ائتلاف تلاش می‌کنیم با یک لیست واحد در انتخابات مجلس دوازدهم حضور پیدا کنیم.

امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره احتمال ائتلاف جریان‌های انقلابی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امکان ائتلاف با سایر جریان‌های انقلابی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما از هر جریان انقلابی که بگوید ما در خدمت شماییم و بیایید حرف بزنیم و کار انجام دهیم استقبال می‌کنیم، اما شورای ائتلاف نمی‌تواند نظر جمعی را رها کند و به کسی که تکروی می‌کند بها دهد.

قالیباف سرلیست قطعی شورای ائتلاف است

رایزنی شورای وحدت با شورای ائتلاف و پایداری ها به روایت شهاب الدین صدر /اگر همه گروه‌های اصولگرا توافق کنند قطعاً به لیست واحد می‌رسیم

سخنگوی شورای ائتلاف اظهار کرد: ما تابع نظر جمع هستیم و با کسانی که به‌دنبال تکروی هستند نمی‌توانیم همکاری کنیم، اما از همه دعوت می‌کنیم تا در کنار ما قرار بگیرند.

رسولی افزود: ما در شورای ائتلاف تلاش می‌کنیم با یک لیست واحد در انتخابات مجلس دوازدهم حضور پیدا کنیم.

وی گفت: ما مدافع وحدت هستیم، چون مردم اساسا به‌دنبال دعواهای سیاسی نیستند. جریان‌های مختلف سیاسی در کشور وجود دارند که یکی از آن‌ها شورای ائتلاف است و ما تکلیف خود را انجام می‌دهیم و مدافع این هستیم که اصل وحدت شکل بگیرد.

۲۷۲۱۸