شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت ریپل

پیش بینی آینده ریپل / رالی صعودی قیمت XRP به زودی آغاز می شود

بر اساس پیش‌بینی یکی از تحلیلگران رمزارز، ریپل ممکن است به زودی شاهد رشد قیمتی قابل توجهی باشد. بر این اساس، کریپتو روور (Crypto Rover) در پستی در پلتفرم X، خاطرنشان کرد که ریپل یک بریک آوت عظیم را تجربه خواهد کرد.

اقتصاد پیش بینی آینده ریپل / رالی صعودی قیمت XRP به زودی آغاز می شود

در ابتدا و برای شروع بهتر است بدانید که «ریپل» (Ripple) با نماد XRP با وجود تفاوت‌هایش نسبت به بیت کوین و اتریوم، یک نوع ارز دیجیتال محسوب می‌شود. ارز دیجیتال ریپل در سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را در بازارهای مالی آغاز کرد، اما جالب است بدانید که ایده‌ اصلی پروژه برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ ارائه شد.

بنیان‌گذاران ریپل «کریس لارسن» (Chris Larsen) و «جد مک کالب» (Jed McCaleb) نام دارند. تحلیل‌گران انجام معاملات در شبکه‌ اختصاصی ریپل را دلیل اصلی محبوبیت این ارز دیجیتال می‌دانند. اما منظور از شبکه‌ اختصاصی چیست؟ در حقیقت بنیان‌گذاران ریپل با به‌کارگیری تکنولوژی «بلاک چین» (Blockchain) و اعمال تغییراتی در نحوه‌ عملکرد آن شبکه‌ اختصاصی ریپل را طراحی کرده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید تراکنش‌ها و معاملات شما در شبکه‌ بیت کوین با انجام فرایند استخراج کنترل و مدیریت می‌شوند. به بیان ساده‌تر، هر تراکنش بعد از تأیید «استخراج‌کننده» یا ماینر (Miner) در پایگاه داده‌ی بلاک چین به ثبت می‌رسد و در نهایت سیستم امنیتی شبکه را تقویت می‌کنند.

سازندگان ریپل مسائلی مانند زمان لازم برای انجام تراکنش‌ها و هزینه‌ برق را به‌عنوان مشکلات اصلی بیت کوین و ارزهای دیجیتال مشابه آن می‌شناسند. همین موضوع باعث شده تا چندین سازمان مشخص را برای نظارت بر روی تراکنش‌ها تعیین کنند. در حقیقت این رویکرد به‌منظور جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه طراحی شده است.

بنابراین تمام معاملات XRP، در شبکه‌ اختصاصی ریپل صورت می‌گیرد. در حقیقت خدمات شبکه‌ ریپل متعلق به بانک‌ها و سیستم‌های پرداخت بین‌المللی است.

بر اساس پیش‌بینی یکی از تحلیلگران رمزارز، ریپل ممکن است به زودی شاهد رشد قیمتی قابل توجهی باشد. بر این اساس، کریپتو روور (Crypto Rover) در پستی در پلتفرم X، خاطرنشان کرد که ریپل یک بریک آوت عظیم را تجربه خواهد کرد.

وی در بخشی از پیش‌بینی خود گفت که این حرکت پارابولیک XRP در “۸ هفته آینده” اتفاق خواهد افتاد. با توجه به این موضوع، قیمت XRP ممکن است در ماه مارس رشد کند.

این تحلیلگر اشاره‌ای به سطح قیمتی احتمالی در زمان وقوع این بریک آوت نکرد. با این وجود، این احتمال را داد که قیمت XRP در زمان حرکت صعودی خود، به بالای ۱ دلار برسد.

یکی دیگر از تحلیلگران ارزهای دیجیتال، کریپتو بول (Crypto Bull) نیز اخیرا عنوان کرد که ریپل در آخرین لحظات قبل از انفجار قیمت قرار دارد. این تحلیلگر با ارائه تارگت خود اشاره کرد که قیمت XRP می‌تواند تا ۱۰ دلار افزایش یابد.

در همین حال، اگراگ کریپتو (Egrag Crypto) در پیامی در شبکه اجتماعی X تحلیلی از وضعیت فعلی ریپل ارائه داد و اظهار داشت که XRP “قوی” است، اما اگر بیت کوین (BTC) سقوط کند، این ارز دیجیتال هم ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

با این حال، به اعتقاد این تحلیلگر، اگر قرار به کاهش قیمت ریپل به دنبال بیت کوین باشد، آن کاهش قیمت به اندازه قبل نخواهد بود و این بار ممکن است درصد نزول قیمت XRP کمتر از سایر آلتکوین‌ها باشد.

اگراگ همچنان معتقد است که XRP به زودی پامپ خواهد شد. او با اشاره به پست قبلی خود، ادعا کرد که قیمت ریپل در ۹۰ روز آینده به ۵ دلار افزایش خواهد یافت و این حرکت پارابولیک، “موج ۱” از یک بازار صعودی طولانی‌مدت خواهد بود که انتظار می‌‌رود چندین ماه طول بکشد.

در پایان، این تحلیلگر کریپتو خاطرنشان کرد که انتظار دارد قیمت XRP تا ۲۷ دلار افزایش یابد. او قبلا هم اشاره کرده بود که این سطح قیمتی بر اساس این واقعیت که XRP در سال ۲۰۱۷، ۶۱۰۰۰ درصد رشد داشت، قابل دستیابی است.

در زمان نگارش این خبر، XRP در محدوده قیمتی ۰.۵۷۱۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته یک افت ۰.۴۷ درصدی را تجربه کرده است.

منبع: رمزارز نیوز