شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##صعود#کلاهدار#جمع#میم#کوین#برتر#بازار؛#WIF#رکورد#جدیدی#زد!

صعود سگ کلاهدار به جمع ۵ میم کوین برتر بازار؛ WIF رکورد جدیدی زد!

صعود سگ کلاهدار به جمع ۵ میم کوین برتر بازار؛ WIF رکورد جدیدی زد!

یکی از میم کوین‌های محبوب بلاکچین سولانا بار دیگر توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده و آن، ‌داگ ویف هت (Dogwifhat)، معروف به سگ کلاهدار با نماد WIF است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت WIF روز گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته و امروز توانسته رکورد تاریخی جدیدی را در ۰٫۴۶۶ دلار ثبت کند. رشد هفتگی و ماهانه این میم کوین محبوب نیز به ترتیب به ۱۲۵ و ۱۷۰ درصد می‌رسد.

در حال حاضر، ارزش بازار این میم کوین به بیش از ۴۵۹ میلیون دلار افزایش یافته که آن را به صد و بیستمین رمزارز بزرگ بازار تبدیل می‌کند.

در بازار میم کوین‌ها نیز، سگ کلاهدار توانسته از میم کوین‌های بزرگی همچون فلوکی (FLOKI) پیشی بگیرد و با قرار گرفتن در رتبه پنجم این جدول، اکنون به جایگاه پپه قورباغه (PEPE) چشم دوخته است.solana-meme-coin-dogwifhat-spikes-257-sol-reclaims-10داده‌ها نشان می‌دهند که خود ارز دیجیتال سولانا (SOL) نیز امروز بر موج صعودی WIF سوار شده و با یک رشد ۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون با قیمت ‍۱۰۱ دلار معامله می‌شود.

البته حرکت صعودی SOL را تا حدودی می‌توان به برنامه‌های تیم توسعه‌دهنده آن برای عرضه دومین گوشی هوشمند خود پس از ساگا (Saga) هم نسبت داد.

شایان ذکر است صعود قیمت داگ ویف هت و سولانا در حالی اتفاق می‌افتد که ارزش کلی بازار کریپتو با یک افت ۰٫۲۳ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۱٫۶۸ تریلیون دلار کاهش یافته است.

220