شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#سامانه یکپارچه#جدید

فروش خودرو در سامانه یکپارچه وارد فاز جدید شد

خودرو فروش خودرو در سامانه یکپارچه وارد فاز جدید شد

براساس اعلام سامانه یکپارچه فروش خودروهای کوئیک GX- L ، کوئیک GXR- L با روش فروش فوق العاده با تحویل حداکثر سه ماهه و پیش فروش فصل های بهار تا زمستان ۱۴۰۳ آغاز شد.

با توجه به برنامه تولید گروه سایپا و در راستای اجرای دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو ، ظرفیتهای قابل ارائه توسط خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

طرح های عرضه شامل : طرح عادی ، طرح خودروهای فرسوده ( خودروهایی که مورد تایید ستاد نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده باشند)، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (صرفا" مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت که مورد تائید سازمان ثبت احوال کشور می باشد).

لازم به ذکر است تخصیص خودرو برای متقاضیان  طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر طبق ماده ۱۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می باشد . مسئولیت اشتباه در انتخاب طرح بعهده متقاضی می باشد.

ویرایش ثبت نام در این مرحله هیچگونه حقی را برای متقاضی جهت دریافت خودرو ایجاد نمی نماید و تعهد خودروساز صرفاً پس از قطعی نمودن ثبت نام و واریز وجه متقاضی در زمان مقرر شده توسط خودروساز، شکل می گیرد. خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا خودروهای کوئیک GX- L ، کوئیک GXR- L با روش فروش فوق العاده با تحویل حداکثر سه ماهه و پیش فروش فصل های بهار تا زمستان ۱۴۰۳ می باشد کلیه متقاضیان دارای شرایط به شرح ذیل می توانند نسبت به ثبت نام و تغییر نوع خودرو درسامانه یکپارچه به یکی از خودروهای شرح فوق اقدام نمایند:

برای کلیه متقاضیان محترم مرحله دوم سامانه یکپارچه که موعد زمانی تحویل خودرو آنها فصول آتی تعیین شده است، امکان لغو سفارش و انتخاب محصولات عرضه شده میسر میباشد .

متقاضیان محترم می بایست پس از فراخوان و اعلام توسط خودروساز با توجه به نوع روش فروش (فوق العاده یا پیش فروش ) ، نسبت به واریز وجه اولیه و یا تکمیل وجه اقدام نمایند .

کلیه افرادی که درخواست خرید خودرو ایشان در دوره های قبل در سامانه نهایی شده و نسبت به واریز وجه اقدام نموده اند ( بسته به روش فروش – فروش فوق العاده یا پیش فروش ) امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت و مشمول این طرح نمی باشند.

به جهت تسهیل در فرایند انجام کار پیشنهاد می گردد متقاضیان جهت مشاهده محصولات و اطلاع از جزئیات برنامه فروش به سایت شرکت سایپا و یا نمایندگی های گروه سایپا مراجعه نمایند .

توجه به این نکته ضروری است که اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می-گیرد.

سامانه جهت انتخاب خودروها از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ تا ساعت ۲۳:۵۹ روزشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ در دسترس می باشد.