شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#افزایش قیمت

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت شیبا اینو

پیش بینی مهم از آینده شیبا / احتمال افزایش قیمت SHIB

تحلیل تکنیکال در بازه زمانی هفتگی نشان می‌دهد که قیمت SHIB از آگوست ۲۰۲۲ در زیر یک خط روند مقاومتی نزولی در حال کاهش بود و در ژوئن ۲۰۲۳ به ۰.۰۰۰۰۰۵۴ دلار رسید. با وجود این افت قیمت، SHIB از خود انعطاف‌پذیری نشان داد و از آن زمان، قیمت این میم کوین بهبود یافته است.

اقتصاد پیش بینی مهم از آینده شیبا / احتمال افزایش قیمت SHIB

این ارز یک توکن مبتنی بر بلاکچین اتریوم و استاندارد ERC-۲۰ است که در ماه اوت ۲۰۲۰ توسط شخصی ناشناس ملقب به «ریوشی» ایجاد شد. واژه shiba inu در زبان ژاپنی نام نژاد سگی شکاری است که دقیقاً تصویر آن در لوگوی دوج کوین هم به چشم می‌خورد. این ارز به طور گسترده‌ای نزد حامیانش به «قاتل دوج کوین» معروف است و طرفداران این میم کوین آن را جایگزینی خلف برای DOGE می‌دانند.

قیمت شیبا اینو (SHIB) در ۸ ژانویه افزایش یافت و در همین حین، یک سطح حمایتی افقی را هم تأیید کرد.

تحلیل تکنیکال در بازه زمانی هفتگی نشان می‌دهد که قیمت SHIB از آگوست ۲۰۲۲ در زیر یک خط روند مقاومتی نزولی در حال کاهش بود و در ژوئن ۲۰۲۳ به ۰.۰۰۰۰۰۵۴ دلار رسید. با وجود این افت قیمت، SHIB  از خود انعطاف‌پذیری نشان داد و از آن زمان، قیمت این میم کوین بهبود یافته است.

پس از تلاش‌های ناموفق متعدد در جهت بریک آوت، شیبا اینو در نهایت در ماه دسامبر از خط روند نزولی خود که برای بیش از ۴۸۰ روز برقرار بود، عبور کرد. با این حال و با وجود رسیدن قیمت به اوج ۰.۰۰۰۰۱۱ دلاری خود پس از بریک آوت (فلش قرمز)، قیمت SHIB از آن زمان شاهد کاهش بوده است.

shiba-inu-technical-shib-price-bounce

در این میان، شیبا اینو هفته گذشته و قبل از برگشت قیمت، خط مقاومت سابق خود را به عنوان سطح حمایتی (فلش سبز) تأیید کرد.

در ارزیابی شرایط بازار، تریدرها معمولا از شاخص قدرت نسبی (RSI) به عنوان یک شاخص مومنتوم برای بررسی نواحی اشباع ‌خرید یا اشباع‌ فروش یک دارایی استفاده می‌کنند. در حال حاضر، قرار داشتن RSI شیبا بالای ۵۰ نشان‌دهنده روند صعودی این ارز دیجیتال است.

پیش‌بینی قیمت شیبا

همچنین، نمودار روزانه هم‌راستا با نمودار هفتگی، به سمت صعود قیمت‌ SHIB متمایل است.

با وجود این که SHIB  از زمان عبور از خط مقاومتی کانال موازی صعودی در ۱۷ دسامبر، سقوط کرده است، اما قیمت این میم کوین در ۸ ژانویه به حمایت رسید و یک کندل صعودی (فلش سبز) را ایجاد کرد. این جهش، سطح افقی ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار را به عنوان محدوده حمایتی تأیید کرد. در حال حاضر،SHIB  تلاش می‌کند تا بالاتر از خط میانی کانال حرکت کند.

علاوه بر این، سوزاندنSHIB  با سرعتی بالا ادامه دارد و تیم شیبا اینو امروز در پیامی عنوان کرد: “در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع بیش از ۳۶.۳۷۰ میلیونSHIB  در ۵ تراکنش سوزانده شده است.” این رقم نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۶۰۰ درصد افزایش داشته و به ‌طور مشابه، نرخ سوزاندن هفتگی آن هم بیش از ۱۱۰۰۰ درصد رشد داشته است.

در همین حال، اگر SHIB همچنان بالاتر از خط میانی کانال حرکت کند، برگشت قیمت تأیید خواهد شد. در این صورت، قیمت می‌تواند با یک رشد ۲۸ درصدی، به سمت خط روند مقاومتی در ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار حرکت کند.

shiba-inu-technical-shib-price-bounce

علی‌رغم این پیش‌بینی صعودی برای قیمت شیبا اینو، بسته شدن کندل زیر ناحیه حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار، سناریوی برگشت قیمت را باطل می‌کند. در چنین شرایطی، قیمت SHIB ممکن است یک افت ۲۳ درصدی را تجربه کند و تا خط روند حمایتی کانال در ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار کاهش یابد.

منبع: رمزارز نیوز