شهر خبر

حمله موشکی حزب‌الله به یک شهرک و سه موقعیت نظامی اسرائیل

حمله موشکی حزب‌الله به یک شهرک و سه موقعیت نظامی اسرائیل

ایرنا نوشت: مقاومت اسلامی لبنان (حزب‌الله) مواضع اشغالگران صهیونیست در پایگاه‌های «برانیت»، «العباد» و «تل شعر» و همچنین شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» در الجلیل علیا را مورد حمله موشکی قرار داد.

به نقل از شبکه المیادین، نیروهای حزب الله لبنان، پایگاه نظامی برانیت را به طور مستقیم مورد حمله موشکی قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد مواضع اشغالگران در اطراف پایگاه العباد را با استفاده از تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

در همین راستا، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای تأکید کرد تجمع نیروهای اشغالگر در منطقه تل شعر را با موشک هدف قرار داده و موشک مذکور به هدف تعیین شده به طور مستقیم اصابت کرده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد دو موشک شلیک شده از جنوب لبنان به شهرک المطله در منطقه الجلیل علیا اصابت کردند که به دنبال آن، آژیر خطر در این شهرک به صدا درآمد.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه کوتاهی تأکید کرد در این عملیات محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف این شهرک را به طور مستقیم هدف حمله قرار داده است.

در تحولی دیگر رسانه های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های «بتسات»، «رأس ناقوره»، «شلومی» و «لیمان» خبر داد.

شبکه الجزیره نیز با تأکید بر شلیک ۱۰ موشک از جنوب لبنان به طرف مواضع صهیونیست ها در منطقه الجلیل غربی، گزارش داد آژیر خطر در حداقل ۱۰ شهرک صهیونیست نشین در طول مرز فلسطین اشغالی با لبنان به صدا درآمده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

310310