شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلویزیون#جدید#قیمت

ریزش ۷۰ میلیونی قیمت تلویزیون / با قیمت جدید هم نمی‌توان این تلویزیون را خرید

اقتصاد ریزش ۷۰ میلیونی قیمت تلویزیون / با قیمت جدید هم نمی‌توان این تلویزیون را خرید

قیمت جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ در بازار را در ادامه مشاهده می کنید.

تلویزیون هوشمند امروزه با توجه به قیمت بسیار بالایی که دارد تبدیل به یک وسیله فوق لاکچری برای ایرانی‌ها شده است. اما با وجود داشتن قیمت بالا نمی‌توان از خرید آن اجتناب کرد زیرا در عصر حاظر وجود یک تلویزیون با کیفیت و مدرن جزو ضروریات است.

بسیاری از تلویزیون‌های جدید هوشمند قابلیت‌های پیشرفته بسیار زیادی دارند و همین امر سبب قیمت‌های بسیار هنگفت آن در بازار می‌شود.

بسیاری از تلویزیون‌های جدید بازار دارای قابلیت هایی نظیر اتصال سریع به اینترنت، نصب انواع اپ‌های اندرویدی، نصب بازی‌های اندرویدی و همچنین قابلیت تماشای آنلاین فیلم و عکس را دارن

تلویزیون QD-OLED مدل S۹۰C سال ۲۰۲۳ سامسونگ که می‌توان آن را جز. بهترین تلویزیون های OLED دانست، در‌حال‌حاضر شامل ۳۵ درصد تخفیف شده است و از‌طریق سایت رسمی سامسونگ برای خرید دردسترس قرار دارد.

قیمت تلویزیون QD-OLED S۹۰C مدل ۵۵ اینچی با ۳۰۰ دلار تخفیف به ۱٬۵۹۹ دلار و مدل ۶۵ اینچی با ۹۰۰ دلار تخفیف به ۱٬۶۹۹ دلار، مدل ۷۷ اینچی با ۹۰۰ دلار تخفیف به ۲٬۶۹۹ دلار و مدل ۸۳ اینچی با ۱٬۴۰۰ دلار تخفیف به ۳٬۹۹۹ دلار کاهش پیدا کرده که فرصت بسیار مناسبی برای خرید تلویزیون سامسونگ فراهم آورده است.

تلویزیون QD-OLED S۹۰C از طراحی بسیار باریکی برخوردار است که سامسونگ آن را LaserSlim می‌نامد و یکی از باریک‌ترین حاشیه‌ها را ارائه می‌دهد. این تلویزیون با ریموت جذابی عرضه می‌شود که از نیروی خورشیدی برای شارژ‌شدن کمک می‌گیرد و می‌تواند ازطریق USB-C نیز شارژ شود.

تلویزیون اولد S۹۰C نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۴K دارد. در برخی از مدل‌ها، کاربران می‌توانند از خدماتی مانند Samsung TV Plus و Gaming Hub بهره‌مند شوند.

ویژگی‌های دیگر تلویزیون مذکور شامل Q-Symphony ۳.۰ (اتصال به چند اسپیکر و ساندبار به‌صورت بی‌سیم)، فناوری صدای Dolby Atmos و Object Tracking Sound Lite (بهینه‌سازی حجم صدای اسپیکرها از‌طریق تجزیه‌وتحلیل محتوای در حال پخش)، پردازنده‌ی کوانتومی عصبی با ارتقای ۴K و حالت انرژی هوشمند از‌طریق SmartThings می‌شود.