شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قیمت#فروش ویژه#خودروسازان#پیش فروش

خبر خوب برای متقاضیان خرید خودرو با قیمت کارخانه / پیش فروش ویژه خودروسازان در راه است

خودرو خبر خوب برای متقاضیان خرید خودرو با قیمت کارخانه / پیش فروش ویژه خودروسازان در راه است

بنا به توافقات صورت گرفته شرکت های خودروساز داخلی، مونتاژ کاران، واردکنندگان و تولید کنندگان خودروهای تجاری در حال برنامه ریزی برای اعلام و اجرای بخشنامه های مختلف فروش به مناسبت دهه فجر و ایام مبارک ماه رجب و شعبان با روش های فروش نقدی، نقدی مرحله ای، پیش فروش و مشارکت در تولید هستند.

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

در همین راستا بنا به توافقات صورت گرفته شرکت های خودروساز داخلی، مونتاژ کاران، واردکنندگان و تولید کنندگان خودروهای تجاری در حال برنامه ریزی برای اعلام و اجرای بخشنامه های مختلف فروش به مناسبت دهه فجر و ایام مبارک ماه رجب و شعبان با روش های فروش نقدی، نقدی مرحله ای، پیش فروش و مشارکت در تولید هستند.

با توجه به گذر از حد مجاز در  تولید انباشه در چند شرکت خودرو سازی مونتاژ کار و همچنین سایپا و ایران خودرو ، مقرر شد محصولات موجود را در قالب فروش فوری حد اکثر ۹۰ روزه و با قیمت مصوب ارائه نمایند و پیش فروش نیز برای ۶ ماهه اول و دوم  سال ۱۴۰۳ صورت گیرد. 

کرمان موتور در ماه های اخیر چند مدل از محصولات خود را بارها به صورت نقد و یا اقساط ارائه کرد. و همکنون مدیران خودرو برای چندمین بار اقدام به شرایط فروش کرده است. 

در بهمن ماه با توجه به اعیاد پیش رو و دهه فجر تمامی شرکتهای خودرو سازی داخلی از قبیل بهمن موتور ایران خودرو سایپا و کرمان موتور و مدیران خودرو و چند شرکت دیگر که به عنوان مونتاژ کار فعالیت میکنند حضور خواهند داشت.